روز آفتابی

۴۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد موانع سعادت در قرآن

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 12 صفحه


قسمتی از متن .doc :

موانع سعادت در قرآن، بدعت در دین

یکی از پرسش های بنیادین بشر از آغاز، هدف از آفرینش است؟ دغدغه ای که همواره او را به خود مشغول داشته و دارد، انسان با یافتن پاسخ آن، نه تنها هدف را می یابد بلکه به نقش، جایگاه و وظایف خود نیز آگاه می گردد و از بی معنایی رهایی می یابد.

یافتن پاسخ درست به این پرسش بنیادین با دشواری های چندی رو به رو بوده است. درک نادرست از خود و هستی، محدودیت های زمانی و مکانی، عدم احاطه علمی به چرایی و چگونگی پدیده ها، ناپیدایی آغاز و انجام و امور دیگری از این دست، موجب می شود تا همواره پاسخ ها را ناتمام بیابد. افزون بر این ناتوانیها انسانها از نظر ادراک و دریافت و فهم امور تفاوت های زیادی دارند که پاسخ ها گاه بسیار دشواریاب می نماید. از این رو دچار سرگردانی مضاعف می گردد.

پاسخ هایی که از سوی فلاسفه و فرزانگان به این پرسش داده شده است با توجه به بنیادهای هستی شناختی و ابزارهای معرفتی و روش های استنباطی در دو سویه متناقضین قرار می گیرد. فیلسوفانی که هستی را بدون آفریننده می بینند و ابزارهای معرفتی ایشان تنها حس و روش های علمی استنباطی ایشان تنها تجربه پذیری- ابطال پذیری یا اثبات پذیری- است، جهان را بی هدف و بی شعور می پندارند و هدف از زندگی انسانی را بهره گیری مادی از دنیا و لذت طلبی می داند. از این رو به اصالت لذت بسنده کرده و لذت را تنها بهره مندی بیشتر و بهتر از مادیات معنا می کنند.

در برابر، فیلسوفانی که از ابزارها و روش های معرفتی دیگر استفاده می کنند و برای هستی ورای امور مادی، دنیای غیرمادی تصویر می کنند هدف از زندگی را گونه ای دیگر تفسیر می نمایند. اختلاف تفاسیر ایشان نیز برخاسته از اختلاف در نحوه نگرش آنان به هستی و چگونگی به کارگیری ابزارها و روشهای معرفتی است. تفاوت هایی که تأثیر به سزایی را در نحوه بیان نقش، جایگاه و وظایف انسان از خود به جا می گذارد.

همه این پاسخ ها می کوشند تا به زندگی انسان معنا بخشیده و از بی معنایی و پوچی و بی هدفی رها سازند. این پاسخ ها می کوشند تا وضعیت او را در نظام هستی روشن نموده و آغاز و انجام او را در حد توان بنمایانند.

یکی از روشن ترین پاسخ ها که افزون بر معنابخشی به زندگی انسان، هدف از آفرینش و جایگاه نقش، و وظایف او را به خوبی ترسیم می کند پاسخ هایی است که از سوی پیامبران الهی به ویژه پیامر اسلام (ص) داده شده است. در این پاسخ انسان می یابد که آغاز و انجام او از خداست: "انالله و انا الیه راجعون" و خداوند حکیم هستی را آفریده است و هدف از آفرینش رسیدن هر موجود به کمال مطلوب و لقاءالله و این که این لقاء برای انسان اگر به صورت اختیاری باشد بسیار مفید است. (1)

هدف نهایی و مطلوب ذاتی انسان چیزی جز سعادت نیست که برخاسته از "حب ذات" است و انسان به طور فطری در پی بدست آوردن آن است؛ از این رو نه تنها چون و چرا بردار نیست بلکه در پرتو آن هدف، تمامی کارهای دیگر معنا پیدا می کند.

بنابراین سعادت به عنوان هدف اصلی برای خود انسان مطرح است -و انسان به طور فطری و ذاتی می کوشد تا به آن برسد. خوشبختی که در سایه آسایش و آرامش فراهم می آید، خوشبختی فرازمانی و بیرون از دایره تنگ زمانی است؛ و این جز با پیوستگی و بستگی به ذات لایزال خداوندی امکان پذیر نیست از این رو به سوی آن کدح، تلاش و حرکت دارد تا با پیوستگی و بستگی تام و تمام به خداوند لایزال سعادت دایم را در آغوش گیرد.

ملاک سعادت و شقاوت در معارف قرآن، لذت و رنج ابدی است؛ به این معنا که اسلام، و به ویژه قرآن در معنای سعادت و شقاوت تغییر نمی دهد و در این زمینه مفهوم جدیدی را مطرح نمی کند که از دسترس درک و فهم مردم به دور باشد؛ بلکه سعادت را به همان معنای رایج لذت پایدار و شقاوت را به معنای عرفی، رنج و الم بیشتر می داند ولی در مصداق آن دو تغییر می دهد و چون لذایذ و آلام دنیوی دوام و ثباتی ندارد، لذایذ و آلام ابدی جهان آخرت را به عنوان مصادیق صحیح و حقیقی سعادت و شقاوت مطرح می کند.

مفاهیم لذت و سعادت و اندیشه های مربوط به آن دو واجد نزدیکی عمیقی است. اندیشه های لذت جویی و سعادت خواهی آبشخورها و منابع فکری نزدیک و در برخی موارد یکسانی دارد؛ ولی تفاوت ها و پیچیدگی هایی در کاربردهای تاریخی آنها پیش آمده است. با این حال باید در نظر داشت که گرچه قایل شدن تمیز میان آن دو از نظر تحلیلی ممکن است ولی حفظ چنین تمایزی در عمل و واقعیت دشوار است. اندیشه های لذت طلبی مهم ترین هدف و انگیزه بشری در زندگی است، چنان چه در مفهوم سعادت نیز خود را به نحوی نشان می دهد؛ حتی می توان گفت که مفهوم لذت نوعی همپوشی دارد و سعادت را دربر می گیرد؛ زیرا مفهوم لذت، مفهومی دربرگیرنده و جامع است و شامل سعادت نیز می شود. هرچند که سعادت نیز از بعد دیگر مفهومی دربرگیرنده است و مفاهیمی چون آرامش و آسایش را همپوشی می کند. در حقیقت مفاهیمی چون آرامش و آسایش جاودان و دائمی جوهر سعادت را تشکیل می دهند ولی این آرامش و آسایش نیز مفاهیمی است که "لذت" آن را دربر می گیرد با این همه لذت به تنهایی نمی تواند هدف باشد بلکه تنها لذتی می تواند هدف والا و عالی باشد که دربرگیرنده سعادت یعنی آرامش و آسایش جاودانه باشد و این چیزی است که دین مدعی برآورده کردن آن برای انسان است. دین نه تنها هدف را برای انسان تبیین و تعیین می کند بلکه راه و زندگی و ایدئولوژی او را نیز بیان می دارد؛ به این معنا دین از همان آغاز لذت را "تحدید" می کند و از لذت های زودگذر و ناپایدار باز می دارد، البته این مخالفت دین با لذت های ناپایدار به مفهوم مردود شمردن و نفی مطلق نیست بلکه به معنای تحفیظ و جلوگیری از افراط و تفریط است. از این رو می بینیم که دین درباره شهوت جنسی و لذت هایی که انسان از طریق خوردن و آشامیدن و مانند آن ها می برد روش اعتدال و میانه ای را پیش گرفته است و با بیان روش و شیوه هایی چگونگی بهره گیری از این لذت های زودگذر و ناپایدار همراه با عدم خروج از هدف اصلی یعنی سعادت جاودانه را مشخص و معلوم داشته است.

قرآن به عنوان بهترین راهنما و دستور عمل برای رسیدن به سعادت و بهره گیری از همه لذت های مشروع دنیا و آخرت عوامل تحقق سعادت را برشمرده است که خود نوشتار جداگانه ای را می طلبد. ما در این نوشتار تنها به عوامل بازدارنده و موانع رسیدن انسان به سعادت اشاره می کنیم.

از نظر قرآن رسیدن به سعادت و خوشبختی پایدار و ابدی تنها با انجام افعال و اعمال اختیاری امکان پذیر است و بدون آنها دستیابی و تحصیل سعادت امری ناشدنی است؛ بنابراین تحصیل سعادت تنها به معنای انجام اعمال اختیاری است که به عنوان عامل پدیدآورنده سعادت می باشد؛ و انسان تنها به این طریق می تواند به آن برسد؛ زیرا سعادت که مطلوب ذاتی انسان است خود در زمره افعال اختیاری انسان قرار نمی گیرد بلکه با تحقق عواملی سعادت تحقق می یابد؛ پس باید افعال اختیاری یا "عواملی" که در قرآن به عنوان عامل، زمینه ساز و وسیله رسیدن به سعادت معرفی شده است، تبیین گردد و موانع بازدارنده دانسته شود.

بعضی از افعال و اعمال اختیاری که توسط انسانها صورت می گیرد، مانع دستیابی آنها به سعادت و رستگاری و عاملی است جهت رسیدن آنها به شقاوت و بدبختی.

قرآن کریم به این نوع افعال که مانع سعادت و عامل بدبختی فرد و جامعه است، راهنمایی کرده است. در این گفتار سعی و تلاش شده به مواردی از آنها، تحت عنوان موانع سعادت اشاره شود.

.1 اعراض از ذکر خدا

"و هرکس از یاد من روی گردان شود، زندگی (سخت و) تنگی خواهد داشت."(2)

از این آیه استفاده می شود که روی گردانی از یاد خدا زندگی سخت و پرمشقتی را به دنبال داشته و مانع از رسیدن انسان به سعادت و خوشبختی است.

در تفسیر نمونه ذیل آیه شریفه چنین آمده است:

گاه می شود درهای زندگی به روی انسان به کلی بسته می شود، و دست به هر کاری می زند با درهای بسته روبه رو می گردد، و گاهی به عکس به هرجا رو می آورد خود را در برابر درهای گشوده می بیند، مقدمات هر کار فراهم است و بن بست و گرهی در برابر او نیست. از این حال تعبیر به وسعت زندگی و از اولی به ضیق یا تنگی معیشت تعبیر می شود، منظور از "معیشت ضنک" که در ]آیه ی فوق[ آمده نیز همین است.

گاهی تنگی معیشت به خاطر این نیست که درآمد کمی دارد، ای بسا پول و درآمدش هنگفت است، ولی بخل و حرص و آز، زندگی را بر او تنگ می کند نه تنها میل ندارد در خانه اش باز باشد و دیگران از زندگی او استفاده کنند، بلکه گوئی نمی خواهد آن را به روی خویش بگشاید.

راستی چرا انسان گرفتار این تنگناها می شود، قرآن می گوید: عامل اصلیش اعراض از یاد حق است.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد موانع سعادت در قرآن

تحقیق در مورد...

تحقیق برد نمونه

تحقیق برد نمونه...

تحقیق بر علیه گسترش بیابان

تحقیق بر علیه گسترش بیابان...

تحقیق بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش

تحقیق بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش...

تحقیق در مورد مواد قالبگیری 12 ص

تحقیق در مورد مواد قالبگیری...

تحقیق بحران آب

تحقیق بحران آب...

تحقیق بتن کفی 10 ص

تحقیق بتن کفی...

تحقیق بتن ضد آب

تحقیق بتن ضد آب...

تحقیق در مورد مواد شیمیایى که مى خوریم

تحقیق در مورد مواد شیمیایى...

تحقیق بتن سبک

تحقیق بتن سبک...

تحقیق بایدها و نبایدهای کارگزاران از دیدگاه امام علی

تحقیق بایدها و نبایدهای کارگزاران از...

تحقیق باورهای غلط درباره ورزش بدنسازی

تحقیق باورهای غلط درباره...

تحقیق بانک خازنی

تحقیق بانک خازنی...

تحقیق در مورد مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور

تحقیق در مورد مواد اولیه...

تحقیق بافت دان و عملکرد مرغ گوشتی

تحقیق بافت دان و عملکرد مرغ...

تحقیق بافت اسکلرانشیم

تحقیق بافت اسکلرانشیم...

تحقیق باطری

تحقیق باطری...

تحقیق بازاریابی گوشت طیور

تحقیق بازاریابی گوشت طیور...

تحقیق در مورد مهدویت درادیان الهی

تحقیق در مورد...

تحقیق بازاریابی اعتمادی

تحقیق بازاریابی اعتمادی...

تحقیق بازار کار برق صنعتی

تحقیق بازار کار...

تحقیق در مورد مهارت های زندگی 10 ص

تحقیق در مورد مهارت...

تحقیق باتری

تحقیق باتری...

تحقیق با کمر درد چه کنیم

تحقیق با کمر درد...

تحقیق با طب سوزنی آشنا شویم

تحقیق با طب سوزنی آشنا شویم...

تحقیق ایمنی در خانه

تحقیق ایمنی در...

تحقیق در مورد منطق و فلسفه 24 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق ایروبیک

تحقیق ایروبیک...

تحقیق اکولوژی درخت انگور

تحقیق اکولوژی درخت انگور...

تحقیق اکوسیستم

تحقیق اکوسیستم...

پاورپوینت “ Photoacoustic Spectroscopy ”

پاورپوینت “ Photoacoustic Spectroscopy ”...

تحقیق در مورد مناسبات معرفتى حاکم بر عرفان و محیط ‌زیست

تحقیق در مورد مناسبات...

تحقیق اکسیژن

تحقیق اکسیژن...

تحقیق ایست قلبی و تنفسی

تحقیق ایست قلبی و تنفسی...

تحقیق ایرانى ها داستان هم نمى خوانند

تحقیق ایرانى ها داستان هم نمى خوانند...

تحقیق در مورد منابع «نیروهای» انسانی

تحقیق در مورد...

تحقیق ایذه ، شهرموزه ای طبیعی در دل کوه

تحقیق ایذه ،...

تحقیق ایدز و نوجوانان

تحقیق ایدز و نوجوانان...

تحقیق ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان

تحقیق ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان...

تحقیق در مورد ملاصدرا و مسأله معاد 16 ص

تحقیق در مورد ملاصدرا و...

تحقیق اوکراین

تحقیق اوکراین...

تحقیق اولین ریاضی دان زن

تحقیق اولین ریاضی دان زن...

تحقیق در مورد مقدمات سیر و سلوک اخلاق 2

تحقیق در مورد مقدمات سیر و سلوک...

تحقیق اولین تمدن در بین النهرین

تحقیق اولین تمدن در...

تحقیق اوقات فراغت و گردشگری در ایران

تحقیق اوقات فراغت...

تحقیق اوره برای مصارف صنعتی

تحقیق اوره برای مصارف صنعتی...

تحقیق اورانیوم

تحقیق اورانیوم...

تحقیق در مورد مقایسة سفال اشکانی و ساسانی 20 ص

تحقیق در مورد مقایسة سفال...

تحقیق اورانیم

تحقیق اورانیم...

فایل nvram تبلت lenovo a3000_h رایت با میراکل

فایل nvram تبلت lenovo a3000_h...

پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
تحقیق در مورد زمین شناسی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعالیت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )
پاورپوینت در مورد سرطان پروستات
پاورپوینت در مورد مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم(ارزش ها)
آموزش حقوق شهروندی
آشنایی با قوانین مالی و محاسباتی
پاورپوینت در مورد مخلوط
پاورپوینت در مورد مدیریت زخم های فشاری
آدیپوکین ها
تحقیق در مورد وضع فرهنگی و سیاسی عصر ائمه 10 ص
آزمایشگاه شیمی معدنی(1)
آشنائی با تحول در نظام اداری
آب سبز آب آبی
اهمیت توجه به زنان وابسته به مواد هنگام زایمان
تحقیق در مورد گوگرد Smffmr
پاورپوینت در مورد اعداد مقدس
پاورپوینت در مورد کار گروهی
تحقیق در مورد کبد
پاورپوینت در مورد کانابیس
اهداف، سؤال، فرضیه
پاورپوینت در مورد نور پردازی در ماکروگرافی
تحقیق در مورد انگور 17 ص
انسان
پاورپوینت در مورد زندگینامه ی خوارزمی(ریاضی و نجوم)
آلاینده های موادغذائی
پاورپوینت در مورد طب اسلامی و طب مسلمانی
اهمیت کنترل مواد غذایی در سطح عرضه و برنامه های آینده
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
تحقیق در مورد سرکه 17ص
پاورپوینت در مورد خرس و خرس قطبی(تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
تحقیق در مورد زندگانی امام رضا
پاورپوینت در مورد فصد
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
تحقیق در مورد تولید پرتو x 33 ص
تحقیق در مورد آبزی پروری سردابی
تحقیق در مورد گندم 15 ص
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد APA
تحقیق در مورد تربیت 14 ص
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
تحقیق در مورد گزارش تحلیلی از بورس + اقتصاد + دبی 15 ص
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد توپولوژی شبکه
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد توسعه اقتصاد ورزش با تاکید بر حضور بخش خصوصی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تدوین پایان نامه
پاورپوینت در مورد 1 tojihi
پاورپوینت در مورد ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با نگاهی به (فرهنگسرا ها)
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تاریخچه خدمات بیمارستانی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد برنامه های کنترل وپیشگیری از بیماری بروسلوز طی 10 سال گذشته در استان یزد

کلمات کلیدی :مورد موانع سعاد موانع سعاد برای انسان بهره گیری این پاسخ روش های اعمال اخیاری سعاد نیز اندیشه های این حال مفهومی دربرگیرنده انسان زندگی رسیدن موانع اخیاری معنای آرامش
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد جوشکاری لیزری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .DOC ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 5 صفحه


قسمتی از متن .DOC :

جوشکاری لیزری

جوشکاری و برشکاری با استفاده از اشعه لیزر از روشهای نوین جوشکاری بوده که در دههای اخیر مورد توجه صنعت قرار گرفته و امروزه به خاطر کیفیت ، سرعت و قابلیت کنترل آن به طور وسیعی در صنعت از آن استفاده می شود .به وسیله متمرکز کردن اشعه لیزر روی فلز یک حوضچه مذاب تشکیل شده و عملیات جوشکاری انجام می شود .اصول کار و انواع لیزرهای مورد استفاده در جوشکاری :به طور عمده از دو نوع لیزر در جوشکاری و برشکاری استفاده می شود : لیزرهای جامد مثل Ruby و ND:YAG و لیزرهای گاز مثل لیزر CO۲ . در زیر اصول کار لیزر Ruby که از آن بیشتر در جوشکاری استفاده می شود توضیح داده می شود . این سیستم لیزر از یک کریستال استوانه ای شکل Ruby (Ruby یک نوع اکسید آلومینیوم است که ذرات کرم در آن پخش شده اند . ) تشکیل شده است . دو سر آن کاملا صیقلی و آینه ای شده و در یک سر آن یک سوراخ ریز برای خروج اشعه لیزر وجود دارد . در اطراف این کریستال لامپ گزنون قرار دارد که لامپ فوق برای کار در سرعت حدود ۱۰۰۰ فلاش در ثانیه طراحی شده است . لامپ گزنون با استفاده از یک خازن که حدود ۱۰۰۰ بار در ثانیه شارژ و تخلیه شده فلاش می زند و هنگامی که کریستال Ruby تحت تاثیر این فلاش ها قرار بگیرد اتمهای کرم داخل شبکه کریستالی تحریک شده و در اثر این تحریک امواج نور از خود سطع می کنند و با باز تابش این اشعه ها در سطوح صیقلی و تقویت آنها اشعه لیزر شکل می گیرد . اشعه لیزر شکل گرفته از سوراخ ریز خارج شده و سپس به وسیله یک عدسی بر روی قطعه کار متمرکز شده که بر اثر برخورد انرژی بسیار زیادی در سطح کوچکی آزاد می کند که باعث ذوب و بخار شدن قطعه و انجام عمل ذوب می شود .محدودیت لیزر Ruby پیوسته نبودن اشعه آن است در حالیکه انرژی خروجی ان بیشتر از لیزر های گاز مانند لیزر CO۲ است که در آنها اشعه حاصله پیوسته است، از لیزر CO۲ بیشتر به منظور برش استفاده می شود و از لیزر ND:YAG بیشتر برای جوشکاری آلومینیوم استفاده میشود .از انجا که در این روش مقدار اعظمی از انرژی مصرف شده به گرما تبدیل می شود این سیستم باید به یک سیستم خنک کننده مجهز باشد .در جوشکاری لیزر دو روش عمده برای جوشکاری وجود دارد : یکی حرکت دادن سریع قطعه زیر اشعه است تا که یک جوش پیوسته شکل بگیرد و دیگری که مرسوم تر است جوش دادن باچند سری پرتاب اشعه است .در جوشکاری لیزر تمامی عملیات ذوب و انجماد در چند میکروثانیه انجام می گیرد و به خاطر کوتاه بودن این زمان هیچ واکنشی بین فلز مذاب و اتمسفر انجام نخواهد شد و از این رو گاز محافظ لازم ندارد .طراحی اتصال در جوشکاری لیزر : بهترین طرح اتصال برای این نوع جوشکاری طرح اتصال لب به لب می باشد و با توجه به محدودیت ضخامت در آن می توان ازطرح اتصال های T یا اتصال گوشه نیز استفاده نمود .مزایای جوشکاری لیزر :- حوضچه مذاب می تواند داخل یک محیط شفاف ایجاد شود ( باعکس روشهای معمولی که همیشه حوضچه مذاب در سطح خارجی آنها ایجاد می شود .- محدوده بسیار وسیعی از مواد را مانند آلیاژها با نقاط ذوب فوق العاده بالا ، مواد غیر همجنس و … را میتوان به یکدیگر جوش داد .- در این روش میتوان مکان های غیر قابل دسترسی را جوشکاری نمود .- از آنجا که هیچ الکترودی برای این منظور استفاده نمی شود نیازی به جریانهای بالا برای جوشکاری نیست .- اشعه لیزر نیاز به هیچگونه گاز محافظ یا محیط خلایی برای عملکرد ندارد .- به خاطر تمرکز بالای اشعه منطقه HAZ بسیار باریکی در جوش تشکیل میشود .- جوشکاری لیزر نسبت به سایر روشهای جوشکاری تمیز تر است .محدودیت ها و معایب جوشکاری لیزر :سیستم های جوشکاری لیزرنسبت به سایر دستگاههای سنتی جوشکاری بسیار گران هستند و در ضمن لیزرهایی مانند Ruby به خاطر پالسی بودن اکثر آنها از سرعت پیشروی کمی برخوردارند ( ۲۵ تا ۲۵۰ میلیمتر در دقیقه ) . همچنین این نوع جوشکاری دررای محدودیت عمق نیز می باشد .موارد استفاده اشعه لیزر :از اشعه لیزر هم به منظور برش و هم به منظور جوشکاری استفاده می شود . این نوع جوشکاری در اتصال قطعات بسیار کوچک الکترونیکی و در سایر میکرو اتصال ها کاربرد دارد . از اشعه لیزر میتوان در جوش دادن آلیاژها و سوپر الیاژها با نقطه ذوب بالا و برای جوش دادن فلزات غیر همجنس استفاده نمود . به طور کلی این روش جوشکاری برای استفاده های دقیق و حساس استفاده میشود . از این روش میتوان در صنعت اتومبیل و مونتاژآن برای جوش دادن درزهای بلند استفاده نمود.

جوشکاری توسط پرتو لیزر در تولیدات صنعتی بشکل روزافزونی در حال گسترش است و دامنهٔ استفادهٔ آن از میکرو الکترونیک تا کشتی سازی گسترده شده است. تولید انبوه خودکار در این بین از بیشترین توسعه برخوردار گشته‌اند که این پیشرفتها را می‌توان مرهون عوامل زیر دانست:

حرارت ورودی محدود منطقهٔ حرارت پذیرفتهٔ کوچک میزان ناصافی اندک سرعت بالای جوشکاری این خصوصیات جوشکاری لیزری را گزینهٔ منتخب بسیاری از قسمتهای صنعتی کرده که از جوشکاری مقاومتی در گذشته استفاده میکردند. با توجه به خصوصیات منحصر به فرد این روش می‌توان بکارگیری گستردهٔ آنرا در زمینهٔ کاربردهای مختلف انتظار داشت.

فرآیندهای ترکیبی که از ترکیب لیزر و قوس MIG استفاده می‌کنند برای قرار گرفتن بر سطحی که بایستی جوشکاری در آن انجام شود طراحی شده اند. علاوه بر این تجهیزات .یژهٔ بکار گرفته شده بشکل قابل توجهی ابزارهای مورد نیاز برای آماده سازی لبهٔ مورد نظر برای جوشکاری را کاهش می‌دهند. آلیاژهایی که برای سیمهای پر کننده در قسمت درز گیری بکار میروند باعث یکدست شدن فیزیکی آن ناحیه میشوند. علاوه بر این فرآیندهای ترکیبی بکار گرفته شده قادر اند سرعت انجام کار را بشکل قابل توجهی افزایش دهند. همچنین در نفوذ عمقی و درزگیری کلی هم موثرند. پیشرفتهای بی نظیر اخیر در زمینهٔ دیودهای لیزری موقعیت جدیدی را برای حل مشکلات همیشگی صنعتی فراهم









سایر محصولات :
تحقیق در مورد جوشکاری لیزری

تحقیق در مورد جوشکاری لیزری...

تحقیق در مورد جوشکاری اصطکاکی چرخشی آلیاژ 10 ص

تحقیق در مورد جوشکاری اصطکاکی چرخشی...

مقاله درباره بزها رفتار، تنش و مدیریت

مقاله درباره بزها رفتار، تنش و مدیریت...

تحقیق در مورد کاربرد اولتراسونیک در صنایع غذایی 23 ص

تحقیق در مورد کاربرد اولتراسونیک در صنایع...

باکتری

باکتری...

پاورپوینتی در مورد آشنایی با انواع مواد

پاورپوینتی در مورد آشنایی با انواع مواد...

مقاله درباره بزرگ‏ترین گناهان

مقاله درباره بزرگ‏ترین گناهان...

دانلود فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری .

دانلود فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های...

تحقیق در مورد جوجه کشی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد جغرافیای استان تهران

تحقیق در مورد جغرافیای استان تهران...

کارآموزی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان .

کارآموزی شهرک علمی و تحقیقاتی...

پاور پوینت در مورد نقش تغذیه در رشدوسلامت انسان

پاور پوینت در مورد نقش تغذیه در...

مقاله درباره بزرگترین عدد اول

مقاله درباره بزرگترین عدد اول...

بامیه 10ص

بامیه 10ص...

تحقیق در مورد قیامت روز شهادت است 14 ص

تحقیق در مورد قیامت روز...

تحقیق در مورد جنگ روانی 8ص

تحقیق در مورد جنگ روانی...

تحقیق در مورد جمهوری اسلامی ایران

تحقیق در مورد جمهوری...

مقاله درباره بزرگترین آزمایشگاه فیزیک ذرات جهان

مقاله درباره بزرگترین آزمایشگاه فیزیک...

باکتری تاژکها

باکتری تاژکها...

تحقیق در مورد قوانین عربی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد جایگاه مناسب جهت پراربندی

تحقیق در مورد جایگاه مناسب جهت...

دانلود فایل گزارش کارآموزی تربیت بدنی و ورزش .

دانلود فایل گزارش...

تحقیق در مورد جایگاه معاد

تحقیق در مورد جایگاه معاد...

مقاله درباره برهان نظم از منظر شهید مطهری

مقاله درباره برهان...

پاورپوینتی در مورد آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی

پاورپوینتی در مورد آزمایشگاه رفرانس بهداشت...

بافر

بافر...

کارآموزی الکترونیک اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر .

کارآموزی الکترونیک اداره کل بندر...

مقاله درباره برنامه عملی شیعیان و یاوران حضرت در دوران غیبت

مقاله درباره برنامه...

تحقیق در مورد جایگاه دام

تحقیق در مورد جایگاه دام...

تحقیق در مورد قلمرو اخلاق و حقوق 13 ص

تحقیق در مورد قلمرو اخلاق...

تحقیق در مورد جامعه ما به بازسازی و شست‌وشوی مجدد اخلاقی احتیاج دارد 11 ص

تحقیق در مورد جامعه...

پاور پوینت در مورد نظام های اقتصادی

پاور پوینت در مورد...

بافت شناسی در گیاهان

بافت شناسی در گیاهان...

مقاله درباره برنامه ریزی منابع سازمانERP

مقاله درباره برنامه ریزی منابع سازمانERP...

دانلود فایل مجتمع پتروشیمی اراک .

دانلود فایل مجتمع پتروشیمی اراک ....

تحقیق در مورد تکبر

تحقیق در مورد تکبر...

تحقیق در مورد تکنولوژی برنج

تحقیق در مورد...

سولوشن و مسیر شارژ و حل مشکل شارژ HUAWE Y6 SCC_U21

سولوشن و مسیر...

تحقیق در مورد قرقره 25ص

تحقیق در مورد قرقره ...

پاور پوینت در مورد نقش عایق ها درصنعت برق

پاور پوینت در مورد نقش عایق ها...

بافت شناسی در گیاهان 22 ص

بافت شناسی در گیاهان 22 ص...

مقاله درباره اشکالات وارده بر برهان نظم

مقاله درباره اشکالات وارده بر برهان...

تحقیق در مورد تولید کمپوست 8ص

تحقیق در مورد تولید...

تحقیق در مورد تِنیا ی

تحقیق در مورد تِنیا...

بافت دان و عملکرد مرغ گوشتی

بافت دان و عملکرد مرغ گوشتی...

مقاله درباره برنامه نویسی شیء گرا NET

مقاله درباره برنامه نویسی شیء گرا NET...

تحقیق در مورد قدرت و انواع پرس 12 ص

تحقیق در مورد قدرت و انواع...

کارورزی علوم تربیتی .

کارورزی علوم تربیتی ....

پاورپوینتی در مورد آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

پاورپوینتی در مورد آزمایش میدانی و طرح...

دانلود فایل تحقیق در مورد دستگاه فرز .

دانلود فایل تحقیق در مورد...

دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق در مورد شیمی نظری
تحقیق در مورد شیمی آنتروپی
تحقیق در مورد شیمی سبز چیست؟
تحقیق در مورد شیمی تجزیه
تحقیق در مورد شوینده‌ها و محیط زیست
پاورپوینت آموزش بخیه
پاورپوینت مدیریت ریسک
دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
پاورپوینت مبانی ترویج و آموزش کشاورزی
پاورپوینت امر به معروف و نهى از منکر در قرآن
پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی دستگاه گوارش
پاورپوینت آموزش به بیماران سرطانی

کلمات کلیدی :بشکل قابل وجهی مورد جوشکاری لیزری اشعه لیزر جوشکاری لیزر این روش برای جوشکاری جوش دادن شود این نوع جوشکاری جوشکاری اسفاده انجام منظور میوان لیزری محدودی
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت مدارهای ترتیبی همزمان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 18 اسلاید


قسمتی از متن .ppt :

مدارهای ترتیبی همزمان

feedback path

مدارهای ترتیبی همزمان

یک سیستم دیجیتالی شامل مدارهای ترکیبی و ترتیبی است. قسمت ترتیبی شامل المانهای ذخیره سازی (حافظه) است.

اطلاعات باینری ذخیره شده در المانهای حافظه نشان دهنده حالت مدار در هر لحظه از زمان هستند.

مقدار خروجیها و حالت بعدی مدار از روی مقدار ورودیها و حالت فعلی مدار تعیین می گردند.

مدارهای ترتیبی همزمان

مدارهای ترتیبی همزمان از سیگنال مخصوصی استفاده می کند که مقدار المانهای حافظه را در فواصل گسسته ای از زمان تغییر می دهد.

برای حصول همزمانی، از یک دستگاه زمانی به اسم تولید کننده کلاک استفاده می شود که دنباله ای از پالسهای کلاک را تولید می کند.

در مدارهای ترتیبی که از کلاک استفاده می کنند به المانهای حافظه فلیپ فلاپ میگویند.

فلیپ فلاپ یک دستگاه ذخیره سازی دودویی است که قادر به ذخیره یک بیت اطلاعات است.

مدارهای ترتیبی همزمان با کلاک

خروجیها می توانند از قسمت ترکیبی مدار یا از فلیپ فلاپها و یا از هر دو قسمت گرفته شوند.

فلیپ فلاپها ورودی خود را از قسمت ترکیبی مدار و کلاک دریافت می کنند.

حالت فلیپ فلاپها فقط در لبه های کلاک (بالارونده یا پایین رونده) و یا سطوح کلاک (1 یا 0) تغییر می کند.









سایر محصولات :
پاورپوینت مدارهای ترتیبی همزمان

پاورپوینت مدارهای ترتیبی همزمان ...

تحقیق. آرماتور بندی و قالب بندی ساختمانهای بتنی

تحقیق. آرماتور بندی و قالب...

تحقیق. آرمان های حکومت از دیدگاه امام علی

تحقیق. آرمان های حکومت...

پاورپوینت مدریت مذاکره

پاورپوینت مدریت مذاکره...

فایل کارآموزی الکترونیک، برق شهرستان جنوبی کرمانشاه.

فایل کارآموزی الکترونیک، برق شهرستان جنوبی کرمانشاه....

پاورپوینت مدلسازی برج حباب

پاورپوینت مدلسازی برج حباب...

کارآموزی واحد تصفیه آب شرکت پتروشیمی رازی .

کارآموزی واحد تصفیه آب شرکت پتروشیمی رازی...

سورس موزیک پلیر_ ویجت اندروید استودیو

سورس موزیک پلیر_ ویجت اندروید...

پاورپوینت محاسبه‌ کارای پدیداری در فضای سه‌بعدی

پاورپوینت محاسبه‌ کارای پدیداری در...

کارآموزی پروسه تولیدات صنایع غذایی و آزمایشگاهی .

کارآموزی پروسه تولیدات صنایع غذایی و آزمایشگاهی...

پاورپوینت مخازن نگهداری مایعات و گازها

پاورپوینت مخازن نگهداری...

فایل کارآموزی مؤسسه تحقیقات آفات و بیماری های گیاهی حشره شناسی کشاورزی.

فایل کارآموزی مؤسسه تحقیقات آفات و بیماری...

پاورپوینت محاسبه جریان یکنواخت

پاورپوینت محاسبه جریان یکنواخت...

تمرکز بالا

تمرکز بالا...

کارآموزی دامپزشکی در روستا .

کارآموزی دامپزشکی در روستا ....

فایل کارآموزی برق و کنترل کوره های صنعتی.

فایل کارآموزی برق و کنترل...

پاورپوینت مداخله گرها

پاورپوینت مداخله گرها...

فایل کارآموزی الکتریکی مرکزی، نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون.

فایل کارآموزی الکتریکی مرکزی، نیروگاه سیکل ترکیبی...

پاورپوینت متدولوژی تدوین استراتژی شرکت‌های انفورماتیکی

پاورپوینت متدولوژی تدوین...

تاثیر رکورد اقتصادی بر بازار پروپیلن .

تاثیر رکورد اقتصادی بر...

پاورپوینت مجموعه، تابع، دنباله و تجمیعساختمان گسسته

پاورپوینت مجموعه، تابع، دنباله...

فایل بررسی ایمنی در شرکت نارین پودر ازندریان.

فایل بررسی ایمنی...

پاورپوینت مجموع زوایای داخلی مثلث

پاورپوینت مجموع زوایای داخلی مثلث...

کارآموزی عمران .

کارآموزی عمران ....

پاورپوینت متن کامل حدیث شریف کسا

پاورپوینت متن کامل حدیث شریف کسا...

فایل کارآموزی نفت، شرکت طلایه صنعت فارس، دستگاه آیزوماکس.

فایل کارآموزی نفت،...

پاورپوینت مباحث ویژه در الکترونیک

پاورپوینت مباحث ویژه...

کارآموزی شرکت بنا بتن اراک .

کارآموزی شرکت بنا بتن...

فایل کارآموزی قوای محرکه نیکروسیکلت.

فایل کارآموزی قوای محرکه...

گزارش کارآموزی برق گیلان .

گزارش کارآموزی برق گیلان...

پاورپوینت متابولیسم چربیها

پاورپوینت متابولیسم چربیها...

فایل کارآموزی برق صنعتی آشنایی با مداراتPLC شرکت تولیدی مینا پلاست ابهر.

فایل کارآموزی برق صنعتی آشنایی...

کارآموزی در کارخانجات صنعتی آزمایش .

کارآموزی در کارخانجات صنعتی آزمایش ....

پاورپوینت مبانی آتش

پاورپوینت مبانی آتش...

فایل کار آموزی کامپیوتر نرم افزار، شرکت عالی پوش روز ابهر.

فایل کار آموزی...

پاورپوینت مباحثی از نظام های سلامت و هماهنگی

پاورپوینت مباحثی از نظام های...

کارآموزی پالایشگاه آبادان، واحدهای تقطیر 80– 85 وکت کراکر .

کارآموزی پالایشگاه آبادان، واحدهای...

پاورپوینت ماهیت پرخاشگری در انسان

پاورپوینت ماهیت پرخاشگری در انسان...

فایل کارآموزی شیمی کاربردی تصفیه آب خام و تهیه آب نیروگاه سیکل ترکیبی دماوند.

فایل کارآموزی شیمی...

گزارش کارآموزی، تشخیص مفاهیم گفتاری .

گزارش کارآموزی، تشخیص مفاهیم گفتاری ....

پاورپوینت لوکالیزیشن در رباتیک و هوش مصنوعی Localization

پاورپوینت لوکالیزیشن در...

فایل کارآفرینی پرورش قارچ با پاورپوینت.

فایل کارآفرینی پرورش قارچ با پاورپوینت....

کارآموزی پتروشیمی رازی، تولید آب های صنعتی .

کارآموزی پتروشیمی رازی، تولید...

پاورپوینت مارتنزیت

پاورپوینت مارتنزیت...

کارآموزی پتروشیمی بندر امام، عوامل موثر بر ایجاد انگیزش کارکنان .

کارآموزی پتروشیمی بندر امام، عوامل...

پاورپوینت کمپوست آسان

پاورپوینت کمپوست آسان...

فایل کارآموزی گزارش نظارت ساختمان.

فایل کارآموزی گزارش نظارت ساختمان....

گزارش کارورزی 3 ریاضی ششم ابتدایی، ضرب کسرها .

گزارش کارورزی 3...

فایل کارآموزی دیفرانسیل پیکان و RD _ شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو .

فایل کارآموزی دیفرانسیل...

پاورپوینت کاربرد اصلی انرژی معادله مومنتوم در جریان کانال باز

پاورپوینت کاربرد اصلی انرژی معادله مومنتوم در...

پاورپوینت در مورد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
پاورپوینت در مورد استفاده مجدد از پساب
تحقیق در مورد مخاطب شناسی
نمونه فرم خلاصه کارکرد پرسنل در پروژه ها و اداره های خصوصی
پروژه های مالی پروژه مالی حسابداری شرکت 41 ص
پروژه های مالی پروژه نسبت های مالی تعهدی و نقدی 30 ص
پروژه های مالی پروژة مالی سیستم حسابداری در بیمه
پروژه های مالی پروژه مالی احداث شرکت سازندۀ وایتکس
نمونه فرم خام اضافه کاری پرسنل
تحقیق در مورد امنیت
تحقیق در مورد مخاطب شناسی
نمونه فرم درخواست ماموریت ساعتی
نمونه فرم مرخصی
نمونه درخواست پرداخت تنخواه گردان
نمونه فرم خام فراموشی ثبت تایم ورود و خروج
تحقیق در مورد مرغداری
نمونه فرم خلاصه کارکرد پرسنل در پروژه ها و اداره های خصوصی
کار در منزل فقط 4 ساعت در روز
نمونه فرم شرح وظایف هر پرسنل در شرکت و اداره های دولتی و خصوصی
کدام نوت بوک بهتر است؟
چک لیست جعبه اورژانس
آسم شغلی
آلودگی محیط زیست 25ص
نمونه فرم خام موجودی اموال شرکت
تحقیق در مورد فساد مواد غذایی 30ص
تحقیق درباره ی کربوهیدرات ها 22 ص
تحقیق در مورد شش سیگما
تحقیق در مورد فتح مکه
پاورپوینت در مورد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
تحقیق در مورد نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی
تحقیق در مورد شاعران و نثر نویسان قرن هفتم و هشتم
تحقیق در مورد فشار خون
فرم خام تایید هزینه های متفرقه شرکت
نمونه فرم تسویه حساب کاری با تمام سرفصل های مورد نیاز تسویه کارمند
پاورپوینت در مورد Dermatophytosis
پاورپوینت در مورد بهداشت دهان و دندان
پاورپوینت در مورد ملاحظات دندانپزشکی در بیماران سیستمیک
تحقیق در مورد دمانس
پاورپوینت در مورد کشف منابع جدید رشد و سوددهی در یک اقتصاد شبکه ای با مدل دلتا
پاورپوینت در مورد تاریخچه زبان دلفی
پاورپوینت در مورد دقت و خطا در اندازه گیری
پاورپوینت در مورد دفاع مقدس
پاورپوینت در مورد دیکدرها و مولتی پلکسرها
پاورپوینت در مورد سیستمهای حمایت از تصمیم
پاورپوینت در باره ی یادگیری درخت تصمیم
پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم
فرم خروج کالا از انبار
فرم خام ابلاغ سفارشات به کارخانه
نمونه فرم درخواست شغل رزومه یک شخص،
فرم توضیح شرح تنخواه ادارات دولتی و خصوصی
نمونه فرم خام تسویه کامل با کارمند
نمونه فرم تسویه حساب کاری با تمام سرفصل های مورد نیاز تسویه کارمند
نمونه فرم شرح وظایف هر پرسنل در شرکت و اداره های دولتی و خصوصی
فرم خام تایید هزینه های متفرقه شرکت

کلمات کلیدی :مدارهای ترتیبی همزمان قسمت ترکیبی مدار اوروینت مدارهای ترتیبی مدارهای ترتیبی ترتیبی همزمان فلی فلاها المانهای حافظه ترکیبی مدار ذخیره سازی ترتیبی مدارهای ذخیره حافظه المانهای همزمان
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد از طلوع تا غروب امام خمینی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 7 صفحه


قسمتی از متن .docx :

از طلوع تا غروب

نویسنده: حامد احمدی

در طول تاریخ مردان و زنان بزرگی ، پای به عرصه گیتی نهاده اند که دارای زندگی تاثیر گذاری بر مسایل و معادلات جهان بوده اند. بروز و ظهور این افراد که بعضا با شرایط خاص توأم بوده است، در عصر حاضر به خاطر وجود شرایط ویژه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و فناوریهای پیشرفته، گونه ای ماندگاری را تبیین نموده است که در نوع خود بی نظیر و اعجاب انگیز بوده است. امام خمینی(رحمت الله علیه) یکی از این مردان بود که با پایه گذاری انقلابی مردمی و ایدئولوژی الهی در کنار خصوصیات خاص خودش، نوعی اصالت اندیشه را با مبانی اخلاقی، عرفانی و فلسفی در هم آمیخت و با توان مدیریتی خارق العاده ای که از ایمان پایدارش سرچشمه می گرفت پرچمدار جنبشی شد که جهان نظیرش را کمتر به خود دیده است.

شروع یک شکوه

در بیستم جمادی الثانی 1320 هجری قمری مطابق با 30 شهریور 1281 هجری شمسی (24 سپتامبر 1902 میلادی) همزمان با زاد روز بانوی پاکی و معرفت؛ زهرای اطهر، خمین از توابع استان مرکزی حلول ماه تابانی از سلاله پاک نبوی وعلوی را به تماشا نشست و سید روح الله الموسوی الخمینی پای بر خاکدان طبیعت نهاد تا تاریخ مردی را به خود ببیند که وارث سجایای آباء و اجدادی و چراغ روشنگر مسیرهای تاریکی باشد که هزاران انسان با ضمیری روشن اما بی راهنما را به هدف اصلی خلقت که همان معارف الهی و شکوه معرفت دینی می باشد، نزدیک و نزدیکتر کند.

هنوز بیش از 5 ماه از ولادت روح الله نمی گذشت که طاغوتیان زمان ندای حق طلبی پدر روح الله را تحمل نکردند و هادی مردمان آن دوران سیاه را در مسیر خمین به اراک، با گلوله به شهادت رساندند.

روح الله دوران کودکی و نوجوانی را تحت حمایت بانو هاجر(مادرمحترمه اش) که خود از خاندان علم و تقوا و از نوادگان مرحوم آیة الله خوانساری (صاحب زبده التصانیف) بوده است و همچنین نزد صاحبه خانم (عمه مومنه اش) که بانویی شجاع و حق جو بود سپری کرد، امام از نوجوانی روحیه ای انتقادی و انقلابی را در خود پرورش می داد و بدون ترس و واهمه در مقابل مسایل مختلف اجتماعی و سیاسی موضعگیری می کرد، به گونه ای که حتی در حالی که سنشان کم بود، در رابطه با حرکتهای ضد طاغوت زمان فعالیتهای خودجوشی را به نمایش می گذاشتند. ایشان در رابطه با این گونه اقدامهای صورت گرفته می فرماید: «.... من از بچگی در جنگ بودم ... مورد هجوم رجبعلیها بودیم و خودمان تفنگ داشتیم و من در عین حالی که تقریبا شاید اوایل بلوغم بود، بچه بودم، دور این سنگرهایی که بسته بود ند در محل ما و اینها می خواستند هجوم کنند و غارت کنند، آنجا می رفتیم سنگرها را سرکشی می کردیم.»

اما در 15 سالگی از نعمت وجود آن دو بزرگوار نیز محروم گردید و برای تعالی روحی و تحصیل دروس تکمیلی و تدریس علوم اسلامی به قم هجرت نمود.

شکوه یک تکامل

در نوروز 1300 هجری شمسی، بعد از هجرت آیة الله العظمی حاج شیخ عبد الکریم حایری یزدی به قم، نوجوانی که معرفت رسول ا...در سینه داشت و پیشانی اش روشن از علوم و معارف دینی و طلوعی دیگر بود در پای منبرهای بزرگان دینی آن زمان حضور پیدا کرد و به سرعت مراحل تحصیلات تکمیلی علوم حوزوی را با فرا گرفتن تتمه مباحث کتاب مطول (در علم معانی و بیان) نزد مرحوم آقا میرزا محمد علی ادیب تهرانی و تکمیل دروس سطح، نزد مرحوم آیة الله سید محمد تقی خوانساری و بیشتر نزد مرحوم آیة الله سید علی یثربی کاشانی و دروس فقه و اصول نزد زعیم حوزه قم آیة الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حایری یزدی (رحمت الله علیه) طی کرد.

پس از رحلت آیة الله العظمی حایری در دهم بهمن 1315 (ه ش) حوزه علمیه قم با خطر انحلال تهدید می شد، اما علمای متعهد به چاره جویی برخاستند و مدت هشت سال سرپرستی حوزه علمیه قم را آیات عظام سید محمد حجت، سید صدر الدین صدر و سید محمد تقی خوانساری(رحمت الله علیه) بر عهده گرفتند. در این فاصله و بخصوص پس از سقوط رضاخان، شرایط برای تحقق مرجعیت عظمی فراهم گردید و با تلاش امام خمینی(رحمت الله علیه) به همراه جمعی دیگر از مجتهدان حوزه علمیه قم، آیة الله العظمی بروجردی به عنوان شخصیت علمی برجسته ای که می توانست جانشین مناسبی برای مرحوم آیة الله حایری و حفظ کیان حوزه باشد، مسؤولیت خطیر زعامت حوزه علمیه قم را پذیرفت. در این زمان امام خمینی(رحمت الله علیه) به عنوان یکی از مدرسان و مجتهدان صاحب رأی در فقه و اصول و فلسفه و عرفان و اخلاق شناخته می شد.

جهادی برای تعالی

امام خمینی (رحمت الله علیه) آغازگر جنبشی بود که مسیر تعالی اسلام به تاراج رفته و تحت هجوم بیگانگان را به درستی تشخیص داد و با گذشتن از جان و مال خویش انقلابی را بنیان نهاد که تاریخ ایران و اسلام را حیاتی دیگر داد. ماجرای انجمنهای ایالتی و ولایتی فرصتی پدید آورد تا در سال 1340 و 41 ایشان در رهبریت قیام و روحانیت ایفای نقش کند و بدین ترتیب قیام سراسری روحانیت و ملت ایران در 15 خرداد سال 1342 شکل گرفت.

لایحه انجمنهای ایالتی و ولایتی که به موجب آن شرط مسلمان بودن سوگند به قرآن کریم حذف می شد و مرد بودن انتخاب کنندگان و کاندیداها تغییر می یافت، در کنارحذف و تغییر دو شرط نخست که دقیقاً به منظور قانونی کردن حضور عناصر بهایی در مصادر کشور انتخاب شده بود و پشتیبانی شاه از رژیم صهیونیستی در توسعه مناسبات ایران و اسرائیل، نفوذ پیروان مسلک استعماری بهائیت در قوای سه گانه ایران باعث گردید بزرگ مرد دوران، خمینی کبیرجهادی را برای تعالی ملت آزاده و خدا جوی ایران رقم بزند. امام خمینی(ره) که با دقت نظر ویژه ای شرایط سیاسی جامعه را زیر نظر داشت، دریافته بود که تنها نقطه امید به رهایی و نجات از شرایط ذلت باری که پس از شکست مشروطیت و بخصوص پس از روی کار آوردن رضا خان پدید آمده است، بیداری حوزه های علمیه و پیش از آن تضمین حیات حوزه ها و ارتباط معنوی مردم با روحانیت می باشد و در این رابطه در جهت دفاع از حقوق اسلامی مردم، گوشزد کردن رسالت خطیر علما و حوزه های علمیه به آنها و دادن تلگرافها و ارسال نامه های سرگشاده اعتراض آمیز به شاه و اسد ا... علم را در دستور کار قرار داد و بدین صورت موجی از حمایت را در اقشار مختلف مردم برانگیخت. ایشان در یکی از این تلگرافها فرمود: این جانب مجددا به شما نصیحت می کنم به اطاعت خداوند متعال و قانون اساسی گردن نهید و از عواقب وخیمه تخلف از قرآن و احکام علمای ملت و زعمای مسلمین و تخلف از قانون اساسی بترسید وعمداً و بدون موجب، مملکت را به خطر نیندازید و الا علمای اسلام درباره شما از اظهار عقیده خودداری نخواهند کرد .

تعالی برای جنبش

بی پروا بودن امام خمینی (رحمت الله علیه) در بیان مواضع ملت و انتقاد صریح از شخص شاه به عنوان عامل اصلی جنایات و هم پیمانش اسرائیل مردم را به قیام فرا خواند. ایشان در روز دوازدهم فروردین 1342 ضمن سخنرانی خود شدیدا از سکوت علمای قم و نجف و دیگر بلاد اسلامی در مقابل جنایهای تازه رژیم انتقاد کرد و فرمود: «... امروز سکوت، همراهی با دستگاه جبار است...» حضرت امام روز بعد (13 فروردین 42) اعلامیه معروف خود را تحت عنوان «شاه دوستی یعنی غارتگری» منتشر ساخت .راز تاثیر شگفت پیام امام و کلام امام در روان مخاطبینش را که تا مرز جانبازی پیش می رفت، باید در اصالت اندیشه، صلابت رأی و صداقت بی شائبه اش با مردم جستجو کرد .

سال 1342 با تحریم مراسم عید نوروز آغازی متفاوت داشت و خون مظلومان فیضیه، انقلاب را رنگ پیروزی بخشید. شاه بر انجام اصلاحات مورد نظر آمریکا اصرار می ورزید و امام خمینی(ره) بر آگاه کردن مردم و قیام آنان در برابر دخالتهای آمریکا و خیانتهای شاه پافشاری داشت. در چهارده فروردین 1342 آیة ا... العظمی حکیم از نجف طی تلگرافهایی به علما و مراجع ایران خواستار آن شد که برای حفظ جان علما و کیان حوزه ها، همگی به طور دسته جمعی به نجف هجرت کنند. حضرت امام بدون اعتنا به این تهدیدها، پاسخ تلگراف آیة ا... العظمی حکیم را ارسال و در آن تأکید کرده بود که هجرت دسته جمعی علما و خالی کردن حوزه علمیه قم، مصلحت نیست .

در 12 اردیبهشت 42 امام خمینی در پیامی به مناسبت چهلم فاجعه فیضیه، بر همراهی علما و ملت ایران در رویارویی سران ممالک اسلامی و دول عربی با اسرائیل غاصب تأکید ورزید و پیمانهای شاه و اسرائیل را محکوم کرد.

امام خمینی در 13 خرداد 1342شمسی (عصر عاشورای سال 1383 هجری قمری) در مدرسه فیضیه نطق تاریخی خویش را که آغازی بر قیام 15 خرداد بود، ایراد کرد .در همین سخنرانی، با صدای بلند خطاب به شاه فرمود: «آقا، من به شما نصیحت می کنم، ای آقای شاه! ای جناب شاه! من به تو نصیحت می کنم دست بردار از این کارها، آقا اغفال می کنند تو را. من میل ندارم که یک روز اگر بخواهند تو بروی، همه شکر کنند ... اگر دیکته می دهند دستت و می گویند بخوان، در اطرافش فکر کن .... نصیحت مرا بشنو ... ربط ما بین شاه و اسرائیل چیست؟ که سازمان امنیت می گوید از اسرائیل حرف نزنید ... مگر شاه ایران، اسرائیلی است ؟»

جمع زیادی از یاران امام در شامگاه 14 خرداد دستگیرشدند ودر پی آن و ساعت سه نیمه شب (سحرگاه پانزده خرداد 42) صدها کماندوی اعزامی از تهران منزل ایشان را محاصره کردند و در حالی که مشغول نماز شب بود، دستگیر و سراسیمه به تهران برده و در بازداشتگاه باشگاه افسران زندانی کردند و غروب آن روز به زندان قصر منتقل نمودند . صبحگاه پانزده خرداد خبر دستگیری رهبر انقلاب به تهران، مشهد، شیراز، خرم آباد ودیگر شهرها رسید و وضعیتی مشابه قم پدید آورد .

ده ماه بعد، در شامگاه 18 فروردین سال 1343، بدون اطلاع قبلی امام آزاد و به قم منتقل می شود. به محض اطلاع مردم، شادمانی سراسر شهر را فرا می گیرد وجشنهای باشکوهی در مدرسه فیضیه و شهر به مدت چند روز بر پا می شود . اولین سالگرد قیام 15خرداد در سال 1343 با صدور بیانیه مشترک امام خمینی (ره) و دیگر مراجع تقلید و بیانیه های جداگانه حوزه های علمیه گرامی داشته شد و به عنوان روز عزای عمومی معرفی گردید.

جنبش و هجرت

افشاگری امام علیه تصویب لایحه کاپیتولاسیون، ایران را در آبان سال 43 در آستانه قیامی دوباره قرار داد . سحرگاه 13 آبان دوباره کماندوهای مسلح اعزامی از تهران، منزل امام خمینی (رحمت الله علیه) در قم را محاصره کردند و ایشان را با یک فروند هواپیمای نظامی که از قبل آماده شده بود، به آنکارا تبعید کردند. عصر آن روز ساواک خبر تبعید امام را به اتهام اقدام علیه امنیت کشور در روزنامه ها منتشر ساخت. باوجود فضای خفقان، موجی از اعتراضها به صورت تظاهرات در بازار تهران، تعطیلی طولانی مدت دروس حوزه ها و ارسال طومارها و نامه ها به سازمانهای بین المللی و مراجع تقلید جلوه گر شد.اقامت امام در ترکیه یازده ماه به درازا کشید. در این مدت، رژیم شاه در غیاب امام خمینی به سرعت دست به اصلاحات آمریکایی پسند زد. در









سایر محصولات :
تحقیق در مورد از طلوع تا غروب امام خمینی

تحقیق در مورد از طلوع تا...

تحقیق در مورد شنا در استخر و دانستنیهای بهداشتی در باره آن

تحقیق در مورد...

تحقیق جامع Djammer یک وسیله موسیقیایی، دیجیتالی، متحرک، مجازی و شخصی درس شیوه ارائه مطالب 35 ص

تحقیق جامع Djammer یک وسیله موسیقیایی، دیجیتالی،...

فایل کارورزی، گزارش، فیزیکی ،اداری، عاطفی، آموزشی، علوم، تربیتی ..

فایل کارورزی، گزارش، فیزیکی...

تحقیق در مورد اجزای تشکیل دهنده یک فیبر نوری

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد شق القمر

تحقیق در مورد شق القمر...

تحقیق در مورد از سال پیامبر اعظمص تا اتحادملی و انسجام اسلامی

تحقیق در مورد ...

دانلود تحلیل محتوای ریاضی پایه سوم دبستان فصل1تا5

دانلود تحلیل محتوای ریاضی پایه سوم دبستان...

فایل کارورزی 1و2 ..

فایل کارورزی 1و2 .....

تحقیق در مورد شرکت نوش مازندران 140 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آثار اقتصادی و تامین هدفهای گزارشگری مال 32 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد شصت گام جهت بالا بردن اعتماد به نفس

تحقیق در مورد شصت گام...

تحقیق جامع DATEM نجات بخش ضایعات نان 22 ص

تحقیق جامع DATEM نجات بخش...

فایل گزارش فیزیکی، روابط انسانی ،آموزشی ،ساختار سازمانی ..

فایل گزارش فیزیکی، روابط انسانی ،آموزشی...

تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

تحقیق در مورد ...

تحقیق جامع Data Warehouse برای سازمانها 39 ص

تحقیق جامع Data Warehouse...

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم...

تحقیق در مورد شرکت های تعاونی 17 ص

تحقیق در مورد شرکت...

تحقیق جامع Data mining 45 ص

تحقیق جامع Data mining 45 ص...

تحقیق در مورد شرکت ایران خودرو دیزل 33 ص

تحقیق در مورد شرکت...

تحقیق درمورد کنترل الکترونیکی در خودروها 23 ص

تحقیق درمورد کنترل الکترونیکی در خودروها...

فایل کارورزی ..

فایل کارورزی .....

تحقیق جامع data Center چیست ؟ 15 ص

تحقیق جامع data Center چیست ؟...

دانلود تحقیق در مورد خوب یا بد بودن پیک عید

دانلود تحقیق در مورد خوب یا بد...

تحقیق درمورد کنتاکتورها

تحقیق درمورد کنتاکتورها...

تحقیق در مورد شرح وظایف معلم

تحقیق در مورد شرح وظایف معلم...

تحقیق جامع data base

تحقیق جامع data base...

تحقیق درمورد کنتاکتورها 2

تحقیق درمورد کنتاکتورها 2...

تحقیق جامع crm 15 ص

تحقیق جامع crm 15 ص...

تحقیق در مورد شرح صدر

تحقیق در مورد...

دانلود تولید محتوای درس هدیه های آسمانی پایه دوم ابتدائی

دانلود تولید محتوای درس هدیه های آسمانی...

تحقیق درمورد کلیدهای فشارقوی.DOC

تحقیق درمورد کلیدهای فشارقوی.DOC...

تحقیق جامع CPU سی پی یو

تحقیق جامع CPU...

فایل کارورزی به شیوه پژوهش روایتی مشکل جمعی ..

فایل کارورزی به...

تحقیق در مورد شرایط لازم برای دریافت مدرک CCNA

تحقیق در مورد شرایط لازم...

تحقیق درمورد کارگاه تولید یراق

تحقیق درمورد کارگاه تولید یراق...

تحقیق جامع CPT Coding System 14 ص

تحقیق جامع CPT Coding...

تحقیق درباره انتگرال تصادفی

تحقیق درباره انتگرال تصادفی...

تحقیق در مورد شتر مرغ 16 ص

تحقیق در مورد شتر...

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در برق

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در...

تحقیق جامع CORBA وبررسی امنیت در شبکه 12 ص

تحقیق جامع CORBA وبررسی امنیت در...

دانلود بهترین معلم جهان سال ۲۰۱۵

دانلود بهترین معلم...

فایل کارورزی اصلی ..

فایل کارورزی اصلی...

دانلودفایل فلش فارسی Galaxy Note 3 LTE – N9002 با اندروید 5.0رام فارسی

دانلودفایل فلش فارسی Galaxy Note...

تحقیق درباره انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

تحقیق درباره انتخاب یک سیستم خنک...

تحقیق در مورد شبکه محلی

تحقیق در مورد شبکه محلی...

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در برق 17 ص

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در برق 17...

تحقیق جامع COM_

تحقیق جامع COM_...

تحقیق درمورد پستهای فشار قوی و فلسفه وجودی آنها 52 ص

تحقیق درمورد پستهای فشار قوی و...

تحقیق در مورد شبکه ATM

تحقیق در مورد شبکه ATM...

دانلود پاورپوینت نظریه شناختی ژان پیــاژه
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
اقدام پژوهی برطرف کردن لکنت زبان دانش آموز
طرح درس یاخته و بافت موجودات زیست شناسی دهم
گزارش کارآموزی مدیریت کارعملی در آموزشگاه
دانلود تحقیق در مورد انبار داری
دانلود فایل ورد درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی مقایسه ی عددها
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟
دانلود اقدام پژوهی تأثیرآموزش شیمی با استفاده از فناوری اطلاعات ( IT ) بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
پاورپوینت شناسنامه و نمودار مراحل انجام کار تولیدات گیاهی مدیریت باغبانی
پاورپوینت شناخت کشورهای مشترک المنافع(CIS )
پاورپوینت شناخت رفتار با کودکان
پاورپوینت شل کننده های عضلات اسکلتی
پاورپوینت شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی
پاورپوینت اصول مهندسی فشار قوی شکست الکتریکی در عایقها
پاورپوینت در مورد شرکت نوکیا
پاورپوینت شرکت‌های دانش‌بنیان
پاورپوینت شبه حادثه
پاورپوینت شبه پتانسیل فوق هموار

کلمات کلیدی :رحم الله علیه آیة الله العظمی غروب امام خمینی امام خمینی رحم الله الله علیه آیة الله خمینی رحم حوزه علمیه خمینی علمیه العظمی اسرائیل ایشان خرداد
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد از طلوع تا غروب امام خمینی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 7 صفحه


قسمتی از متن .docx :

از طلوع تا غروب

نویسنده: حامد احمدی

در طول تاریخ مردان و زنان بزرگی ، پای به عرصه گیتی نهاده اند که دارای زندگی تاثیر گذاری بر مسایل و معادلات جهان بوده اند. بروز و ظهور این افراد که بعضا با شرایط خاص توأم بوده است، در عصر حاضر به خاطر وجود شرایط ویژه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و فناوریهای پیشرفته، گونه ای ماندگاری را تبیین نموده است که در نوع خود بی نظیر و اعجاب انگیز بوده است. امام خمینی(رحمت الله علیه) یکی از این مردان بود که با پایه گذاری انقلابی مردمی و ایدئولوژی الهی در کنار خصوصیات خاص خودش، نوعی اصالت اندیشه را با مبانی اخلاقی، عرفانی و فلسفی در هم آمیخت و با توان مدیریتی خارق العاده ای که از ایمان پایدارش سرچشمه می گرفت پرچمدار جنبشی شد که جهان نظیرش را کمتر به خود دیده است.

شروع یک شکوه

در بیستم جمادی الثانی 1320 هجری قمری مطابق با 30 شهریور 1281 هجری شمسی (24 سپتامبر 1902 میلادی) همزمان با زاد روز بانوی پاکی و معرفت؛ زهرای اطهر، خمین از توابع استان مرکزی حلول ماه تابانی از سلاله پاک نبوی وعلوی را به تماشا نشست و سید روح الله الموسوی الخمینی پای بر خاکدان طبیعت نهاد تا تاریخ مردی را به خود ببیند که وارث سجایای آباء و اجدادی و چراغ روشنگر مسیرهای تاریکی باشد که هزاران انسان با ضمیری روشن اما بی راهنما را به هدف اصلی خلقت که همان معارف الهی و شکوه معرفت دینی می باشد، نزدیک و نزدیکتر کند.

هنوز بیش از 5 ماه از ولادت روح الله نمی گذشت که طاغوتیان زمان ندای حق طلبی پدر روح الله را تحمل نکردند و هادی مردمان آن دوران سیاه را در مسیر خمین به اراک، با گلوله به شهادت رساندند.

روح الله دوران کودکی و نوجوانی را تحت حمایت بانو هاجر(مادرمحترمه اش) که خود از خاندان علم و تقوا و از نوادگان مرحوم آیة الله خوانساری (صاحب زبده التصانیف) بوده است و همچنین نزد صاحبه خانم (عمه مومنه اش) که بانویی شجاع و حق جو بود سپری کرد، امام از نوجوانی روحیه ای انتقادی و انقلابی را در خود پرورش می داد و بدون ترس و واهمه در مقابل مسایل مختلف اجتماعی و سیاسی موضعگیری می کرد، به گونه ای که حتی در حالی که سنشان کم بود، در رابطه با حرکتهای ضد طاغوت زمان فعالیتهای خودجوشی را به نمایش می گذاشتند. ایشان در رابطه با این گونه اقدامهای صورت گرفته می فرماید: «.... من از بچگی در جنگ بودم ... مورد هجوم رجبعلیها بودیم و خودمان تفنگ داشتیم و من در عین حالی که تقریبا شاید اوایل بلوغم بود، بچه بودم، دور این سنگرهایی که بسته بود ند در محل ما و اینها می خواستند هجوم کنند و غارت کنند، آنجا می رفتیم سنگرها را سرکشی می کردیم.»

اما در 15 سالگی از نعمت وجود آن دو بزرگوار نیز محروم گردید و برای تعالی روحی و تحصیل دروس تکمیلی و تدریس علوم اسلامی به قم هجرت نمود.

شکوه یک تکامل

در نوروز 1300 هجری شمسی، بعد از هجرت آیة الله العظمی حاج شیخ عبد الکریم حایری یزدی به قم، نوجوانی که معرفت رسول ا...در سینه داشت و پیشانی اش روشن از علوم و معارف دینی و طلوعی دیگر بود در پای منبرهای بزرگان دینی آن زمان حضور پیدا کرد و به سرعت مراحل تحصیلات تکمیلی علوم حوزوی را با فرا گرفتن تتمه مباحث کتاب مطول (در علم معانی و بیان) نزد مرحوم آقا میرزا محمد علی ادیب تهرانی و تکمیل دروس سطح، نزد مرحوم آیة الله سید محمد تقی خوانساری و بیشتر نزد مرحوم آیة الله سید علی یثربی کاشانی و دروس فقه و اصول نزد زعیم حوزه قم آیة الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حایری یزدی (رحمت الله علیه) طی کرد.

پس از رحلت آیة الله العظمی حایری در دهم بهمن 1315 (ه ش) حوزه علمیه قم با خطر انحلال تهدید می شد، اما علمای متعهد به چاره جویی برخاستند و مدت هشت سال سرپرستی حوزه علمیه قم را آیات عظام سید محمد حجت، سید صدر الدین صدر و سید محمد تقی خوانساری(رحمت الله علیه) بر عهده گرفتند. در این فاصله و بخصوص پس از سقوط رضاخان، شرایط برای تحقق مرجعیت عظمی فراهم گردید و با تلاش امام خمینی(رحمت الله علیه) به همراه جمعی دیگر از مجتهدان حوزه علمیه قم، آیة الله العظمی بروجردی به عنوان شخصیت علمی برجسته ای که می توانست جانشین مناسبی برای مرحوم آیة الله حایری و حفظ کیان حوزه باشد، مسؤولیت خطیر زعامت حوزه علمیه قم را پذیرفت. در این زمان امام خمینی(رحمت الله علیه) به عنوان یکی از مدرسان و مجتهدان صاحب رأی در فقه و اصول و فلسفه و عرفان و اخلاق شناخته می شد.

جهادی برای تعالی

امام خمینی (رحمت الله علیه) آغازگر جنبشی بود که مسیر تعالی اسلام به تاراج رفته و تحت هجوم بیگانگان را به درستی تشخیص داد و با گذشتن از جان و مال خویش انقلابی را بنیان نهاد که تاریخ ایران و اسلام را حیاتی دیگر داد. ماجرای انجمنهای ایالتی و ولایتی فرصتی پدید آورد تا در سال 1340 و 41 ایشان در رهبریت قیام و روحانیت ایفای نقش کند و بدین ترتیب قیام سراسری روحانیت و ملت ایران در 15 خرداد سال 1342 شکل گرفت.

لایحه انجمنهای ایالتی و ولایتی که به موجب آن شرط مسلمان بودن سوگند به قرآن کریم حذف می شد و مرد بودن انتخاب کنندگان و کاندیداها تغییر می یافت، در کنارحذف و تغییر دو شرط نخست که دقیقاً به منظور قانونی کردن حضور عناصر بهایی در مصادر کشور انتخاب شده بود و پشتیبانی شاه از رژیم صهیونیستی در توسعه مناسبات ایران و اسرائیل، نفوذ پیروان مسلک استعماری بهائیت در قوای سه گانه ایران باعث گردید بزرگ مرد دوران، خمینی کبیرجهادی را برای تعالی ملت آزاده و خدا جوی ایران رقم بزند. امام خمینی(ره) که با دقت نظر ویژه ای شرایط سیاسی جامعه را زیر نظر داشت، دریافته بود که تنها نقطه امید به رهایی و نجات از شرایط ذلت باری که پس از شکست مشروطیت و بخصوص پس از روی کار آوردن رضا خان پدید آمده است، بیداری حوزه های علمیه و پیش از آن تضمین حیات حوزه ها و ارتباط معنوی مردم با روحانیت می باشد و در این رابطه در جهت دفاع از حقوق اسلامی مردم، گوشزد کردن رسالت خطیر علما و حوزه های علمیه به آنها و دادن تلگرافها و ارسال نامه های سرگشاده اعتراض آمیز به شاه و اسد ا... علم را در دستور کار قرار داد و بدین صورت موجی از حمایت را در اقشار مختلف مردم برانگیخت. ایشان در یکی از این تلگرافها فرمود: این جانب مجددا به شما نصیحت می کنم به اطاعت خداوند متعال و قانون اساسی گردن نهید و از عواقب وخیمه تخلف از قرآن و احکام علمای ملت و زعمای مسلمین و تخلف از قانون اساسی بترسید وعمداً و بدون موجب، مملکت را به خطر نیندازید و الا علمای اسلام درباره شما از اظهار عقیده خودداری نخواهند کرد .

تعالی برای جنبش

بی پروا بودن امام خمینی (رحمت الله علیه) در بیان مواضع ملت و انتقاد صریح از شخص شاه به عنوان عامل اصلی جنایات و هم پیمانش اسرائیل مردم را به قیام فرا خواند. ایشان در روز دوازدهم فروردین 1342 ضمن سخنرانی خود شدیدا از سکوت علمای قم و نجف و دیگر بلاد اسلامی در مقابل جنایهای تازه رژیم انتقاد کرد و فرمود: «... امروز سکوت، همراهی با دستگاه جبار است...» حضرت امام روز بعد (13 فروردین 42) اعلامیه معروف خود را تحت عنوان «شاه دوستی یعنی غارتگری» منتشر ساخت .راز تاثیر شگفت پیام امام و کلام امام در روان مخاطبینش را که تا مرز جانبازی پیش می رفت، باید در اصالت اندیشه، صلابت رأی و صداقت بی شائبه اش با مردم جستجو کرد .

سال 1342 با تحریم مراسم عید نوروز آغازی متفاوت داشت و خون مظلومان فیضیه، انقلاب را رنگ پیروزی بخشید. شاه بر انجام اصلاحات مورد نظر آمریکا اصرار می ورزید و امام خمینی(ره) بر آگاه کردن مردم و قیام آنان در برابر دخالتهای آمریکا و خیانتهای شاه پافشاری داشت. در چهارده فروردین 1342 آیة ا... العظمی حکیم از نجف طی تلگرافهایی به علما و مراجع ایران خواستار آن شد که برای حفظ جان علما و کیان حوزه ها، همگی به طور دسته جمعی به نجف هجرت کنند. حضرت امام بدون اعتنا به این تهدیدها، پاسخ تلگراف آیة ا... العظمی حکیم را ارسال و در آن تأکید کرده بود که هجرت دسته جمعی علما و خالی کردن حوزه علمیه قم، مصلحت نیست .

در 12 اردیبهشت 42 امام خمینی در پیامی به مناسبت چهلم فاجعه فیضیه، بر همراهی علما و ملت ایران در رویارویی سران ممالک اسلامی و دول عربی با اسرائیل غاصب تأکید ورزید و پیمانهای شاه و اسرائیل را محکوم کرد.

امام خمینی در 13 خرداد 1342شمسی (عصر عاشورای سال 1383 هجری قمری) در مدرسه فیضیه نطق تاریخی خویش را که آغازی بر قیام 15 خرداد بود، ایراد کرد .در همین سخنرانی، با صدای بلند خطاب به شاه فرمود: «آقا، من به شما نصیحت می کنم، ای آقای شاه! ای جناب شاه! من به تو نصیحت می کنم دست بردار از این کارها، آقا اغفال می کنند تو را. من میل ندارم که یک روز اگر بخواهند تو بروی، همه شکر کنند ... اگر دیکته می دهند دستت و می گویند بخوان، در اطرافش فکر کن .... نصیحت مرا بشنو ... ربط ما بین شاه و اسرائیل چیست؟ که سازمان امنیت می گوید از اسرائیل حرف نزنید ... مگر شاه ایران، اسرائیلی است ؟»

جمع زیادی از یاران امام در شامگاه 14 خرداد دستگیرشدند ودر پی آن و ساعت سه نیمه شب (سحرگاه پانزده خرداد 42) صدها کماندوی اعزامی از تهران منزل ایشان را محاصره کردند و در حالی که مشغول نماز شب بود، دستگیر و سراسیمه به تهران برده و در بازداشتگاه باشگاه افسران زندانی کردند و غروب آن روز به زندان قصر منتقل نمودند . صبحگاه پانزده خرداد خبر دستگیری رهبر انقلاب به تهران، مشهد، شیراز، خرم آباد ودیگر شهرها رسید و وضعیتی مشابه قم پدید آورد .

ده ماه بعد، در شامگاه 18 فروردین سال 1343، بدون اطلاع قبلی امام آزاد و به قم منتقل می شود. به محض اطلاع مردم، شادمانی سراسر شهر را فرا می گیرد وجشنهای باشکوهی در مدرسه فیضیه و شهر به مدت چند روز بر پا می شود . اولین سالگرد قیام 15خرداد در سال 1343 با صدور بیانیه مشترک امام خمینی (ره) و دیگر مراجع تقلید و بیانیه های جداگانه حوزه های علمیه گرامی داشته شد و به عنوان روز عزای عمومی معرفی گردید.

جنبش و هجرت

افشاگری امام علیه تصویب لایحه کاپیتولاسیون، ایران را در آبان سال 43 در آستانه قیامی دوباره قرار داد . سحرگاه 13 آبان دوباره کماندوهای مسلح اعزامی از تهران، منزل امام خمینی (رحمت الله علیه) در قم را محاصره کردند و ایشان را با یک فروند هواپیمای نظامی که از قبل آماده شده بود، به آنکارا تبعید کردند. عصر آن روز ساواک خبر تبعید امام را به اتهام اقدام علیه امنیت کشور در روزنامه ها منتشر ساخت. باوجود فضای خفقان، موجی از اعتراضها به صورت تظاهرات در بازار تهران، تعطیلی طولانی مدت دروس حوزه ها و ارسال طومارها و نامه ها به سازمانهای بین المللی و مراجع تقلید جلوه گر شد.اقامت امام در ترکیه یازده ماه به درازا کشید. در این مدت، رژیم شاه در غیاب امام خمینی به سرعت دست به اصلاحات آمریکایی پسند زد. در









سایر محصولات :
تحقیق در مورد از طلوع تا غروب امام خمینی

تحقیق در مورد از طلوع تا...

تحقیق در مورد شنا در استخر و دانستنیهای بهداشتی در باره آن

تحقیق در مورد...

تحقیق جامع Djammer یک وسیله موسیقیایی، دیجیتالی، متحرک، مجازی و شخصی درس شیوه ارائه مطالب 35 ص

تحقیق جامع Djammer یک وسیله موسیقیایی، دیجیتالی،...

فایل کارورزی، گزارش، فیزیکی ،اداری، عاطفی، آموزشی، علوم، تربیتی ..

فایل کارورزی، گزارش، فیزیکی...

تحقیق در مورد اجزای تشکیل دهنده یک فیبر نوری

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد شق القمر

تحقیق در مورد شق القمر...

تحقیق در مورد از سال پیامبر اعظمص تا اتحادملی و انسجام اسلامی

تحقیق در مورد ...

دانلود تحلیل محتوای ریاضی پایه سوم دبستان فصل1تا5

دانلود تحلیل محتوای ریاضی پایه سوم دبستان...

فایل کارورزی 1و2 ..

فایل کارورزی 1و2 .....

تحقیق در مورد شرکت نوش مازندران 140 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آثار اقتصادی و تامین هدفهای گزارشگری مال 32 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد شصت گام جهت بالا بردن اعتماد به نفس

تحقیق در مورد شصت گام...

تحقیق جامع DATEM نجات بخش ضایعات نان 22 ص

تحقیق جامع DATEM نجات بخش...

فایل گزارش فیزیکی، روابط انسانی ،آموزشی ،ساختار سازمانی ..

فایل گزارش فیزیکی، روابط انسانی ،آموزشی...

تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

تحقیق در مورد ...

تحقیق جامع Data Warehouse برای سازمانها 39 ص

تحقیق جامع Data Warehouse...

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم...

تحقیق در مورد شرکت های تعاونی 17 ص

تحقیق در مورد شرکت...

تحقیق جامع Data mining 45 ص

تحقیق جامع Data mining 45 ص...

تحقیق در مورد شرکت ایران خودرو دیزل 33 ص

تحقیق در مورد شرکت...

تحقیق درمورد کنترل الکترونیکی در خودروها 23 ص

تحقیق درمورد کنترل الکترونیکی در خودروها...

فایل کارورزی ..

فایل کارورزی .....

تحقیق جامع data Center چیست ؟ 15 ص

تحقیق جامع data Center چیست ؟...

دانلود تحقیق در مورد خوب یا بد بودن پیک عید

دانلود تحقیق در مورد خوب یا بد...

تحقیق درمورد کنتاکتورها

تحقیق درمورد کنتاکتورها...

تحقیق در مورد شرح وظایف معلم

تحقیق در مورد شرح وظایف معلم...

تحقیق جامع data base

تحقیق جامع data base...

تحقیق درمورد کنتاکتورها 2

تحقیق درمورد کنتاکتورها 2...

تحقیق جامع crm 15 ص

تحقیق جامع crm 15 ص...

تحقیق در مورد شرح صدر

تحقیق در مورد...

دانلود تولید محتوای درس هدیه های آسمانی پایه دوم ابتدائی

دانلود تولید محتوای درس هدیه های آسمانی...

تحقیق درمورد کلیدهای فشارقوی.DOC

تحقیق درمورد کلیدهای فشارقوی.DOC...

تحقیق جامع CPU سی پی یو

تحقیق جامع CPU...

فایل کارورزی به شیوه پژوهش روایتی مشکل جمعی ..

فایل کارورزی به...

تحقیق در مورد شرایط لازم برای دریافت مدرک CCNA

تحقیق در مورد شرایط لازم...

تحقیق درمورد کارگاه تولید یراق

تحقیق درمورد کارگاه تولید یراق...

تحقیق جامع CPT Coding System 14 ص

تحقیق جامع CPT Coding...

تحقیق درباره انتگرال تصادفی

تحقیق درباره انتگرال تصادفی...

تحقیق در مورد شتر مرغ 16 ص

تحقیق در مورد شتر...

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در برق

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در...

تحقیق جامع CORBA وبررسی امنیت در شبکه 12 ص

تحقیق جامع CORBA وبررسی امنیت در...

دانلود بهترین معلم جهان سال ۲۰۱۵

دانلود بهترین معلم...

فایل کارورزی اصلی ..

فایل کارورزی اصلی...

دانلودفایل فلش فارسی Galaxy Note 3 LTE – N9002 با اندروید 5.0رام فارسی

دانلودفایل فلش فارسی Galaxy Note...

تحقیق درباره انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

تحقیق درباره انتخاب یک سیستم خنک...

تحقیق در مورد شبکه محلی

تحقیق در مورد شبکه محلی...

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در برق 17 ص

تحقیق درمورد کاربرد رایانه در برق 17...

تحقیق جامع COM_

تحقیق جامع COM_...

تحقیق درمورد پستهای فشار قوی و فلسفه وجودی آنها 52 ص

تحقیق درمورد پستهای فشار قوی و...

تحقیق در مورد شبکه ATM

تحقیق در مورد شبکه ATM...

دانلود پاورپوینت نظریه شناختی ژان پیــاژه
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
اقدام پژوهی برطرف کردن لکنت زبان دانش آموز
طرح درس یاخته و بافت موجودات زیست شناسی دهم
گزارش کارآموزی مدیریت کارعملی در آموزشگاه
دانلود تحقیق در مورد انبار داری
دانلود فایل ورد درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی مقایسه ی عددها
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟
دانلود اقدام پژوهی تأثیرآموزش شیمی با استفاده از فناوری اطلاعات ( IT ) بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
پاورپوینت شناسنامه و نمودار مراحل انجام کار تولیدات گیاهی مدیریت باغبانی
پاورپوینت شناخت کشورهای مشترک المنافع(CIS )
پاورپوینت شناخت رفتار با کودکان
پاورپوینت شل کننده های عضلات اسکلتی
پاورپوینت شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی
پاورپوینت اصول مهندسی فشار قوی شکست الکتریکی در عایقها
پاورپوینت در مورد شرکت نوکیا
پاورپوینت شرکت‌های دانش‌بنیان
پاورپوینت شبه حادثه
پاورپوینت شبه پتانسیل فوق هموار

کلمات کلیدی :رحم الله علیه آیة الله العظمی غروب امام خمینی امام خمینی رحم الله الله علیه آیة الله خمینی رحم حوزه علمیه خمینی علمیه العظمی اسرائیل ایشان خرداد
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

راهنمای نصب و راه اندازی ترانسفورماتورهای خشک رزینی

راهنمای نصب و راه اندازی ترانسفورماتورهای خشک رزینی

راهنمای نصب و راه اندازی ترانسفورماتورهای خشک رزینی









سایر محصولات :
راهنمای نصب و راه اندازی ترانسفورماتورهای خشک رزینی

راهنمای نصب و راه...

پاورپوینت درس 7 جامعه شناسی دهم انسانی ارزیابی های جهان اجتماعی

پاورپوینت درس 7 جامعه شناسی...

روش نصب کالی لینوکس 2017

روش نصب کالی...

پاورپوینت درس 6 جامعه شناسی دهم انسانی پیامدهای جهان اجتماعی

پاورپوینت درس 6...

پاورپوینت درس 5 جامعه شناسی دهم انسانی جهان های اجتماعی

پاورپوینت درس 5 جامعه...

پاورپوینت درس 4 جامعه شناسی دهم انسانی تشریح جهان اجتماعی

پاورپوینت درس 4 جامعه شناسی دهم...

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالاتword 75 صفحه

دانلود گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالاتword ...

پاورپوینت درس 3 جامعه شناسی دهم انسانی جهان اجتماعی

پاورپوینت درس 3 جامعه شناسی دهم...

انلود پروژه تحلیل مخازن تحت فشار با نرم افزار انسیسword 39صفحه

انلود پروژه تحلیل مخازن...

مجموعه ی تکنیک برای بالا بردن رتبه سایت

مجموعه ی تکنیک برای بالا بردن رتبه...

دانلود پروژه درس مکانیک سیالات – برسی انواع لولهword 47صفحه

دانلود پروژه درس مکانیک سیالات...

دانلود پروژه طراحی یک سیستم سردخانه 35000 نفری در شهر نی ریزword 2ورد در مجموع 60 صفحه

دانلود پروژه طراحی یک...

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک و شیمی در پالایشگاه گازword 39صفحه

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک و شیمی...

toyota supply chain management

toyota supply chain management...

شبکه

شبکه...

جزوه حسابرسی دولتی

جزوه حسابرسی دولتی...

جزوه انبارداری و مدیریت خرید

جزوه انبارداری و مدیریت خرید...

«جزوه درسی مالیه ی عمومی»

«جزوه درسی مالیه ی...

جزوه آموزشی حسابداری اعتبارات اسنادی LC

جزوه آموزشی حسابداری...

دانلود پاورپوینت جایگاه زمین در فضا

دانلود پاورپوینت جایگاه زمین در...

دانلود پاورپوینت حسابداری منابع طبیعی

دانلود پاورپوینت حسابداری...

دانلود پاورپوینت تکنولوژی زبان نشانه گذاری

دانلود پاورپوینت تکنولوژی زبان نشانه گذاری...

دانلود پاورپوینت تفکر سیستمی

دانلود پاورپوینت تفکر سیستمی...

دانلود جزوه مدیریت مالی ‎۱

دانلود جزوه مدیریت...

دانلود پاورپوینت تعریف تفاوت های فردی از نظر هوش ، جسمی ، عاطفی ، اجتماعی ، فرهنگی

دانلود پاورپوینت تعریف تفاوت های فردی...

دانلود پاورپوینت تغییر در رفتار سازمانی

دانلود پاورپوینت تغییر در...

دانلود پاورپوینت ترمودینامیک

دانلود پاورپوینت ترمودینامیک...

دانلود پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران

دانلود پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران...

دانلود پاورپوینت تئوری حسابداری2

دانلود پاورپوینت تئوری حسابداری2...

دانلود پاورپوینت بیوریتم بدن انسان

دانلود پاورپوینت بیوریتم بدن انسان...

دانلود پاورپوینت بلوتوث

دانلود پاورپوینت بلوتوث...

دانلود پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و هند

دانلود پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب،...

دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار

دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار...

دانلود پاورپوینت بانک توسعه اسلامی

دانلود پاورپوینت بانک...

دانلود مقاله ساختمان و اجزای آن

دانلود مقاله ساختمان و اجزای آن...

دانلود پاورپوینت بازرگانی بین الملل

دانلود پاورپوینت بازرگانی بین الملل...

دانلود پاورپوینت بازاریابی ومدیریت بازار

دانلود پاورپوینت بازاریابی...

دانلود پاورپوینت بازار پول و سرمایه

دانلود پاورپوینت بازار پول و سرمایه...

دانلود پاورپوینت ایجاد انگیزش در دانش آموزان برای یادگیری

دانلود پاورپوینت ایجاد انگیزش در دانش آموزان...

دانلود پاورپوینت اقتصاد مقاومتی

دانلود پاورپوینت اقتصاد...

دانلود پاورپوینت اورژانس های روانپزشکی

دانلود پاورپوینت اورژانس...

دانلود پاورپوینت انفجارات ازدیدگاه آتش نشانی

دانلود پاورپوینت انفجارات ازدیدگاه آتش نشانی...

دانلود پاورپوینت انقلاب فرانسه

دانلود پاورپوینت انقلاب فرانسه...

دانلود پاورپوینت افغانستان1

دانلود پاورپوینت افغانستان1...

دانلود پاورپوینت اصول مدیریت

دانلود پاورپوینت اصول مدیریت...

دانلود پاورپوینت استخوان بندی بدن انسان

دانلود پاورپوینت استخوان بندی بدن انسان...

دانلود پاورپوینت اصول و تکنیک های برندسازی فرایند برندسازی

دانلود پاورپوینت اصول و تکنیک های...

دانلود پاورپوینت افسانه غرانیق

دانلود پاورپوینت افسانه غرانیق...

جزوه آموزش اتوکد الکتریکال
نقشه جزییات نصب دوربین مدار بسته CCTV فرمت DWG
دانلود فایل محاسبات ارتینگ با استاندارد BS7430
فایل اتوکد علایم و جزییات نصب تجهیزات برقی پروژه ساختمانی
فایل اتوکد علایم و جزییات نصب تجهیزات برقی پروژه ساختمانی
آموزش طراحی تاسیسات برقی ساختمان ویژه مهندسی برق طراح فاز 2
نمونه نقشه چیدمان پست برق در فرمت اتوکد dwg
دانلود نمونه نقشه های برق پروژه ساختمانی فاز 2
دانلود نمونه نقشه اورال تکخطی تابلو برق یک پروژه SLD
گزارش کار آزمایشگاه اندازه گیری و مدار الکتریکی دانشگاه انقلاب اسلامی
جزوه مدار منطقی دانشگاه علمی کاربردی
جزوه مدارهای الکتریکی دانشگاه علمی کاربردی
دیتا شیت تابلو برق فشار ضعیف 400 ولت
دانلود فایل محاسبات ارتینگ با استاندارد BS7430
فایل محاسبات کابل LV و MV در قالب فایل اکسل
فایل اکسل محاسبات بار حرارتی و برودتی
جزوه آموزش اتوکد الکتریکال
جزوه کارگاه مدار فرمان 2 دانشگاه انقلاب اسلامی
نقشه نما و کنترل بانک خازن فشار ضعیف
مجموعه ای از 36 فایل اکسل محاسباتی برق
فایل محاسبه بانک خازنی Capacitor Calculator
جزوه مدار منطقی (مبانی دیجیتال) کاردانی رشته برق دانشگاه انقلاب اسلامی
گزارش کارگاه سیم پیچی dc (آرمیچر) مقطع کاردانی رشته برق دانشگاه انقلاب اسلامی
محاسبه و سایزینگ دیزل ژنراتور Diezel Size Calculation
فایلهای اتوکد جزییات نصب سیستم ارت
آموزش محاسبات سایز کابل فشار ضعیف و فشار متوسط
آموزش سایزینگ باطری و باطری شارژر UPS
جزوه محاسبات عددی دانشگاه علمی کاربردی ساپکو
آشنایی با تابلو برق فشار ضعیف و تجهیزات آن
نمونه پروژه هوشمند سازی با PLC های BECKHOFF
آموزش اتوکد سه بعدی
فایلهای اتوکد جزییات نصب سیستم روشنایی
دیتا شیت ترانس قدرت ایران ترانسفو 35000 kva
لیست استانداردهای کاربردی برق IEC
محاسبات سایز باسبار یا شمش برق Busbar Size calculation
جزوه مدارهای الکتریکی مقطع کاردانی دانشگاه انقلاب اسلامی
جزوه تاسیسات الکتریکی ساختمان برای آمادگی آزمون نظام مهندسی برق
دانلود تحقیق در مورد کابل طبق استاندارد IEC-287
نقشه OVERAL تک خطی از یک پروژه MV, LV 11/20/0.4KV
فایل محاسبات راکتور بانک خازنی فشار متوسط
گزارش کار آزمایشگاه هیدرو لیک و پنوماتیک مقطع کاردانی رشته برق دانشگاه انقلاب اسلامی
دانلود جزوه کلاسی آموزش ETAP
فایل محاسبات ارتینگ با استاندارد IEEE80
جزوه کارگاه مدار فرمان 1 دانشگاه انقلاب اسلامی
نرم افزار محاسبات سیم پیچی ترانسفورماتور
استانداردهای طراحی برق بیمارستان
فایل محاسبات تعیین سایز ترانس قدرت و فیوز Size of Transfor mer Circuit Braker
جزوه آموزش درایو (اینورتر) های زیمنس siemens
فایل اتوکد نمونه نقشه اعلام حریق ساختمان
گزارش کار آزمایشگاه هیدرو لیک و پنوماتیک مقطع کاردانی رشته برق دانشگاه انقلاب اسلامی
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه محاسبات عددی دانشگاه علمی کاربردی ساپکو
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه مدارهای الکتریکی مقطع کاردانی دانشگاه انقلاب اسلامی
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود نمونه نقشه اورال تکخطی تابلو برق یک پروژه SLD
توضیحات بیشتر - دانلود
نمونه نقشه چیدمان پست برق در فرمت اتوکد dwg
توضیحات بیشتر - دانلود
آموزش اتوکد سه بعدی
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه کارگاه مدار فرمان 1 دانشگاه انقلاب اسلامی
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه مدارهای الکتریکی دانشگاه علمی کاربردی
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه مدار منطقی دانشگاه علمی کاربردی
توضیحات بیشتر - دانلود
فایل محاسبات ارتینگ با استاندارد IEEE80
توضیحات بیشتر - دانلود
دیتا شیت UPS
توضیحات بیشتر - دانلود
دیتا شیت تابلو برق فشار ضعیف 400 ولت
توضیحات بیشتر - دانلود
دیتا شیت ترانس قدرت ایران ترانسفو 35000 kva
توضیحات بیشتر - دانلود
نقشه OVERAL تک خطی از یک پروژه MV, LV 11/20/0.4KV
توضیحات بیشتر - دانلود
دیتا شیت بانک خازن فشار ضعیف 500 کیلووار
توضیحات بیشتر - دانلود
راهنمای نصب و راه اندازی ترانسفورماتورهای خشک رزینی
توضیحات بیشتر - دانلود
مجموعه تفکیکی استانداردهای وزارت نیرو
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود 5 هندبوک در زمینه حفاظت ترانس و پست به زبان اصلی
توضیحات بیشتر - دانلود
لیست کد جزییات نقشه های برقی استاندارد IPS
توضیحات بیشتر - دانلود
لیست استانداردهای کاربردی برق IEC
توضیحات بیشتر - دانلود
فایل اکسل محاسبه بانک خازنی شرکت ABB
توضیحات بیشتر - دانلود
نمونه پروژه هوشمند سازی با PLC های BECKHOFF
توضیحات بیشتر - دانلود
استانداردهای طراحی برق بیمارستان
توضیحات بیشتر - دانلود
طرح توجیهی خدمات برق صنعتی
توضیحات بیشتر - دانلود
محاسبه و سایزینگ دیزل ژنراتور Diezel Size Calculation
توضیحات بیشتر - دانلود
ظرفیت جریان مجاز کابل مسی و آلومینیومی
توضیحات بیشتر - دانلود
transfor mer Calculator
توضیحات بیشتر - دانلود
کتاب هند بوک ABB
توضیحات بیشتر - دانلود
محاسبه سایز باتری و طراحی ظرفیت باتری Battery size Calculator
توضیحات بیشتر - دانلود
فایل اکسل محاسبات بار حرارتی و برودتی
توضیحات بیشتر - دانلود
آموزش نظارت بر اجرای تأسیسات الکتریکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق اصلاح ضریب توان و صرفه جویی درانرژی
توضیحات بیشتر - دانلود
فایل محاسبات تعیین سایز ترانس قدرت و فیوز Size of Transfor mer Circuit Braker
توضیحات بیشتر - دانلود
تجهیزات تابلو بانک خازن
توضیحات بیشتر - دانلود
فایل محاسبه بانک خازنی Capacitor Calculator
توضیحات بیشتر - دانلود
protection relay coordination study
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت های آموزش PLC
توضیحات بیشتر - دانلود
دفترچه محاسبات برق ساختمان مسکونی 5 طبقه با موتورخانه و استخر و چیلر مرکزی
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه کاربردی آموزش EPLAN P8
protection relay coordination study
فایل اتوکد جدول کاندوییت و گلند کابل برای کابل فشار ضعیف و متوسط
دانلود فایل اتوکد استاندارد جزییات نصب کابل
جزییات نصب سیستم حفاظت کاتدیک مطابق استاندارد نفت ایران IPS
دیتا شیت کابل فشار متوسط
دیتا شیت کابل فشار ضعیف
پاور پوینت های آموزش PLC
علایم برق و کلمات اختصاری در استاندارد IPS
مجموعه 60 عکس از ساخت و مونتاژ تابلو برق دیواری
طرح کسب و کار تولید تابلوهای برق صنعتی و خانگی
دفترچه محاسبات برق ساختمان مسکونی 5 طبقه با موتورخانه و استخر و چیلر مرکزی
جزییات نصب سیستم حفاظت کاتدیک برای خط لوله
نمونه نقشه وایرینگ پروژه با PLC زیمنس سری 300
جزوه هنرستان رشته برق ماشین های الکتریکی DC
جزوه هنرستان رشته برق ماشین های الکتریکی AC
نقشه جزییات نصب دوربین مدار بسته CCTV فرمت DWG
نقشه جزییات نصب و ابعاد داکت اسپلیت LG فرمت DWG
جزوه بلادرنگ - عملگرها کنترل ابزار دقیق دانشگاه علمی کاربردی ساپکو
جزوه تشخیص عیب کنترل ابزار دقیق دانشگاه علمی کاربردی ساپکو
دانلود جزوه مفید و کاربردی کنترل ابزار دقیق
نکات کلیدی در طراحی اولیه آسانسور در ساختمان
پاور پوینت آموزش لوگوی زیمنس SIEMENS LOGO
دانلود جزوه پست برق
همبندی ارت فنداسیون به زبان انگلیسی
UPS SIZING
دانلود جزوه ساختمان هوشمند BMS
معرفی سیستم هوشمند ساختمان BMS
اتوماسیون صنعتی و شبکه های صنعتی
دانلود جزوه معرفی نرم افزار WINCC
تولید همزمان برق و حرارت CHP
فایل اکسل انتخاب گلند
دانلود جزوه آموزش محاسبات اتصال کوتاه
دانلود جزوه طراحی محاسبات و انتخاب سیستم های سرمایش و گرمایش
دیتا شیت تابلو برق اضطراری LV MCC
دیتا شیت تابلو برق نرمال LV MCC
دیتا شیت تابلو برق VFD
نرم افزار محاسبات سیم پیچی ترانسفورماتور
فایل اتوکد نمونه نقشه اعلام حریق ساختمان
دانلود جزوه شینه بندی و اینترلاک پست برق
راهنمای فارسی اینورتر دلتا- DELTA DRIVE
راهنمای فارسی نصب درایو (اینورترهای) HAPN HPVFE
آموزش محاسبات شدت صوت بلندگوها
آشنایی با ترانسفورماتورهای اندازه گیری فشار ضعیف و فشار متوسط CT & PT
جزوه آموزش درایو (اینورتر) های زیمنس siemens

کلمات کلیدی :خشک زینی اهنمای خشک زینی اهنمای نصب تانسفوماتوهای خشک اندازی تانسفوماتوهای زینی اهنمای تانسفوماتوهای اندازی اهنمای
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

دانلودپاورپوینت نظریه بازی ها –29 اسلاید Game theory

دانلودپاورپوینت نظریه بازی ها –29 اسلاید Game theory

عنوان مقاله : نظریه بازی ها – Game theory

قالب بندی : پاورپوینت

شرح مختصر : نظریه بازی‌ها (Game Theory) حوزه‌ای از ریاضیات کاربردی است که در بستر علم اقتصاد توسعه ‌یافته و به‌ مطالعه رفتار استراتژیک بین عوامل عقلانی می‌پردازد. رفتار استراتژیک، زمانی بروز می‌کند که مطلوبیت هرعامل، نه فقط به استراتژی انتخاب ‌شده توسط خود فرد بلکه به استراتژی انتخاب ‌شده توسط بازیگران دیگر وابستگی داشته باشد. زندگی روزمره ما، مثال‌های بی‌شمار از چنین وضعیت‌هایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مذاکرات تجاری بین دو کشور، جنگ تبلیغاتی بین دو شرکت رقیب، رای ‌دادن دو سهام‌دار، بازی بین استاد و دانشجو برای تعیین کیفیت درس، بازی دولت و شهروندان برای اعلام و پذیرش سیاست‌ها، پیشنهاد و رد ازدواج بین یک زن و مرد اشاره کرد.
فهرست :

تاریخچه

استراتژی بیش- کم

تعادل نش

مفاهیم اساسی

کاربردها

زمینه های کاربرد تئوری بازی ها

توضیح تکامل و ثبات- تحلیل رفتار تنازع و بقا

کامپیوتر و منطق

فلسفه و اخلاق

اقتصاد و تجارت

عناصر بازی

متقارن – نامتقارن

مجموع صفر – مجموع غیر صفر

تصادفی – غیر تصادفی

با آگاهی کامل – بدون آگاهی کامل

ایرادات وارد بر تئوری بازی ها

بازی ترسوها

معمای زندانی

بررسی و حل معمای زندانی

29 اسلاید









سایر محصولات :
دانلودپاورپوینت نظریه بازی ها –29 اسلاید Game theory

دانلودپاورپوینت نظریه بازی ها –29 اسلاید Game...

دانلود تحقیق در مورد کوثر

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد کندو 15 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد کهکشان راه شیری

دانلود تحقیق در مورد کهکشان...

دانلود تحقیق در مورد کمپرسور چیست

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد کلزا 17 ص

دانلود تحقیق در مورد کلزا 17...

دانلود تحقیق در مورد کشور هلند

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد کشاورزی 10 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد کردستان

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد کره و انواع روغنها

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد کردستان 142 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد کرمهاى کامپیوترى 8 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد کاهش منو اکسید کربن 13 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد کتابخانه ها و مراکز اسناد در عصر هخامنشی

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد کالبد شکافی فعالیت مخفیانه خانه‌های عفاف در تهران 6 ص

دانلود تحقیق در مورد کالبد شکافی...

دانلود تحقیق در مورد کاربرد نانو در صنایع دریایی 14 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد کارآفرینی سنگ

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد کارآفرینی

دانلود تحقیق در مورد کارآفرینی...

دانلود تحقیق در مورد قیام 15 خرداد ، زمینه‏ساز انقلاب اسلامی

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد قوم آریایی

دانلود تحقیق در مورد قوم...

دانلود تحقیق در مورد قوتهای سه گانه نفس 9 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد قوانین هندبال

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد قنات

دانلود تحقیق در مورد قنات...

نلود مقاله مسئله زمانبندی پروژهword 12 صفحه

نلود مقاله مسئله زمانبندی پروژهword ...

تحقیق در مورد انیمیشن 14 ص

تحقیق در مورد انیمیشن 14...

تحقیق در مورد اهل دوغ هستید یا نوشابه

تحقیق در مورد اهل دوغ هستید...

تحقیق در مورد انواع ماست و مواد مغذی آنها

تحقیق در مورد انواع ماست و...

تحقیق در مورد انقلاب، عدالت اجتماعی و آزادی

تحقیق در مورد انقلاب،...

تحقیق در مورد انقلاب صنعتی 8 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد آیین راستین دوست یابی

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد آیین اسلام

تحقیق در مورد آیین اسلام...

تحقیق در مورد آهنگری

تحقیق در مورد آهنگری...

تحقیق در مورد آیا اعتقاد به شفاعت اشکال دارد

تحقیق در مورد آیا اعتقاد...

تحقیق در مورد اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم 10 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اعجاز علمی قرآن 9 ص

تحقیق در مورد اعجاز علمی...

تحقیق در مورد اعجاز علمی قرآن 8 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد اطلاعات فنی در مورد سیم پیچی موتورهای سه فاز

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد اضطراب صحبت کردن در برا بر جمع

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام...

تحقیق در مورد اصول و مبانی اخلاق پیامبر ص 11 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق پیرامون سنگ گچword 50 صفحه

دانلود تحقیق پیرامون سنگ گچword ...

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام 12 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد اصلاح نژاد دام

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اصلاحات ساختاری آموزش و پرورش درمانی بر دردهای کهنه

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد پایه‌ریزی مقررات پایشی در ccps 7ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو 6ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد پاسخ‌های القائی دفاع گیاهان در برابر جویدن حشرات 6 ص

تحقیق در مورد پاسخ‌های...

تحقیق در مورد اشتباه فاحش مدیران ارشد 5 ص

تحقیق در مورد اشتباه فاحش مدیران...

تحقیق در مورد ترجمه جانوران زیان آور در کشاورزی

تحقیق در مورد ترجمه...

تحقیق در مورد اسلام و سینما

تحقیق در مورد ...

فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره -45 اسلاید
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله زلزله چیست ؟ (word)
دانلود مقاله احتراق در محیط زیست(word) 21 صفحه حاشیه دار و زیبا
پروژه سی شارپ بیمارستان
سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ
کدهای ضروری کنسول سی شارپ
سورس پروژه جستجوی فایل در کامپیونر با سی شارپ
پاورپوینت صفر تا صد معرفی مشهد مقدس
دانلود مقاله توسعه و برنامه ریزی اقتصادی(word) 37 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
تحقیق در مورد PLC
دانلود پاورپوینت زردشت، آیین و عقاید آن در عهد باستان
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک ملی(word) 33 صفحه
دانلود مقاله پیرامون مالیات(word) 50صفحه
دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری - 23 اسلاید زیبا و شیک پاورپوینت
سورس پروژه دفترچه تلفن به زبان کنسول سی شارپ
دانلود مقاله معماری معاصر ایران(word) 15 صفحه
پاورپوینت صفرتاصد یزد
سورس mvvm
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
دانلود مقاله پیرامون آفات مرکبات(word) 30 صفحه
نام پاورپوینت : روانشناسی تربیتی
فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان
دانلود مقاله پیرامون جهاد اقتصادی(word) 70 صفحه
دانلود مقاله حسابداری دولتی(word) 31 صفحه
پاورپوینت دستور زبان فارسی
دانلود برنامه و آموزش تصویری ساخت شماره مجازی آمریکا --تست شده همه چیز اوکیه
دانلود مقاله بودجه و پروژه های عمرانی(word) 40صفحه
موضوع مقاله: آمار و مدل سازی(word)
دانلود مقاله کنترل موجودی انبار شرکت گروه ماشین های اداری(word) 99 صفحه
دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیوی(word) 16صفحه
دانلود مقاله الگوی کاشت مناسب در اراضی شور(word) 13صفحه
پاورپونت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++)
پاورپونت صفر تا صد مانیتور
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی-18 اسلاید شیک و زیبا و جامع
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﺮﺍه ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻝ ﺭﺷﻨﺎﻝ ﺭﺯ
نام پاورپوینت : پاورپوینت حسابداری ملی
دانلود مقاله اثر فرسایش آبی در کاهش حاصلخیزی(word) 53صفحه
پاورپوینت حقوق تجارت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب‎(word)
پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راه‌های مقابله
دانلود مقاله و تحقیق پیرامون کوره آفتابی(word) 12 صفحه شیک و کامل
دانلود پروژه کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری(word) 54 صفحه
آشنایی با تکنولوژی VOIP + پاورپوینت
فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاور پوینت در مورد کاهش اثر پدیده تشدید زیرسنکرون توسط بانک مقاومت ترمزی دینامیکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور

کلمات کلیدی :استراتژی انتخاب zwnj اسلای game theory –29 اسلای game انلوپاورپوینت نظریه بازی نظریه بازی game theory انتخاب zwnj تئوری بازی استراتژی انتخاب رفتار استراتژیک اسلای game انلوپاورپوینت نظریه ndash نظریه میzwnj رفتار theory اسلای
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

طرح کارآفرینی درباره ارزیابی طرحهای تولیدی

طرح کارآفرینی درباره ارزیابی طرحهای تولیدی

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 88 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

موضوع: کارآفرینی و پروژه

هفت گام:

1- آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیای کسب و کار:

زندگی شغلی

انواع زندگی شغلی و دیگری تغییر شغل

1- استخدام:(Employmeht): منظور: شخص در قالب یک قرارداد و معتبر وقت و مهارتهای خود را در مقابل دریافت و جای مشخصی در اختیار سازمان خصوصی یا دولتی قرار دهد.

2- خود اشتغالی: (Self- employmeht ) اصطلاحی است برای بیان و توصیف یک نوع زندگی شغلی که در آن فرد حرفه ای خود را بر حسب تجربیات و مشاغل آزاد موجود در بازار کار و با مسئولیت شخصی انجام می دهد.

3- کارآفرینی:

شالوده ی کار در دوران صنعتی استخدام بود.

اغلب افرادی هستند منظم تابع مقررات و پذیرای سلسله مراتب اداری و ریاست ما فوق خود این افراد حاضراند خود را تحت اختیار دیگران قرار دهند و به خاطر اینکه این به دنبال اهمیت شغلی هستند و حاضر هستند تا این حد محدودیت را پذیرا هستند.

ساعتی میزان اینیم ساعتی میزان آن یک نفس میزان خود شو تا شوی میزان خویش

کارآفرینی: Entre preneur ship

کارآفرینی نه تنها یک نوع زندگی شغلی است بلکه بسیاری معتقداند که یک سبک زندگی یا یک سبک تفکر و یا یک فرهنگ است.

زندگی است توأم با هیجان ریسک و تنوع تغییر، شکست پیروزی فسوق تلاش خلاقیت و فرصت گرایی زندگی که درآن از سکون و رخوت و نا امیدی خبری نیست کارآفرین معتقد است برای بدست آوردن پول اول باید از پول چشم بپوشد وی برای رسیدن به موفقیت حاضر است طعم شکست را بچشد.

تفاوت کارآفرینی با خود اشتغالی

صاحبان مشاغل آزاد در تلاش اند که موقعیت موجود خود را حفظ کنند و منافع اقتصادی خویش را بدون داشتن ایده ای جدید یا خلق فرصت ها افزایش دهند.

معمولاً کارآفرینان کسب و کارشان خیلی سریع رشد می کند در صورتی که خود اشتغالی این گونه نیست کارآفرینان هیچ گاه به فکر شناسایی صرف تهدید نمی باشند تا آنها را خنثی نموده. که منجر به افزایش بازده سرمایه شان شود آنها نوآوری خلاقیت فرصت گرایی را ترجیح می دهند.









سایر محصولات :
طرح کارآفرینی درباره ارزیابی طرحهای تولیدی

طرح کارآفرینی درباره...

طرح توجیهی بررسی احداث یک واحد تولیدی فرش دستباف

طرح توجیهی بررسی احداث...

سیر تحول مالیات در ایران وجوامع مختلف

سیر تحول مالیات در ایران وجوامع...

سیستم های خرید

سیستم های خرید...

طرح توجیهی بررسی احداث گلخانه خرک ساز خمین

طرح توجیهی بررسی...

انبار و انبارداری

انبار و انبارداری...

مدیریت مالى

مدیریت مالى...

طرح توجیهی بررسی احداث کارخانه آسفالت گچساران

طرح توجیهی بررسی احداث کارخانه آسفالت...

سیاست های پولی

سیاست های پولی...

سیستمهای اطلاعاتی حسابداری برای سازمانهای خدماتی و غیر انتفاعی

سیستمهای اطلاعاتی حسابداری برای سازمانهای خدماتی...

طرح توجیهی بررسی احداث سالن ورزشی

طرح توجیهی بررسی احداث...

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران...

گزارش کارآموزی درباره احداث ساختمان مسکونی

گزارش کارآموزی درباره احداث ساختمان...

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران...

شرکت های سهامی

شرکت های سهامی...

20 راهکار برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

20 راهکار برای...

شرکت صنایع نخ خمین

شرکت صنایع نخ خمین...

قوانین مربوطه به بازرگانی و تجارت

قوانین مربوطه به...

حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای...

ورشکنندگی مالی

ورشکنندگی مالی...

آشنایی با مفاهیم اساسی حسابرسی عملیاتی

آشنایی با مفاهیم...

طرح توجیهی بررسی احداث باشگاه ورزشی

طرح توجیهی بررسی احداث...

حسابداری مدیریت محیطی

حسابداری مدیریت محیطی...

حسابداری رایانه ای در شرکتهای بیمه

حسابداری رایانه ای...

حسابداری دولتی

حسابداری دولتی...

حسابداری تکنولوژی

حسابداری تکنولوژی...

حسابداری بین الملل

حسابداری بین الملل...

حسابداری

حسابداری...

حسابداری

حسابداری...

حسابداری هتل ها

حسابداری هتل ها...

حسابداری مسوولیتهای اجتماعی

حسابداری مسوولیتهای اجتماعی...

حسابداری مسوولیتهای اجتماعی

حسابداری مسوولیتهای اجتماعی...

حسابداری مدیریتی

حسابداری مدیریتی...

مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده...

مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد...

مالیات بر درآمد املاک

مالیات بر درآمد املاک...

مالیات

مالیات...

مالیات بردرآمد املاک

مالیات بردرآمد املاک...

مالیات

مالیات...

مالیات

مالیات...

مالیات

مالیات...

مالیه عمومی

مالیه عمومی...

مالیات بر درآمد مشاغل

مالیات بر درآمد مشاغل...

مالیات بر درآمد مشاغل

مالیات بر درآمد مشاغل...

مانـیفیست در عرصه حسابداری

مانـیفیست در عرصه حسابداری...

مانـیفیست در عرصه حسابداری

مانـیفیست در عرصه حسابداری...

مبادلات تجاری ایران و اروپا از نگاه آمار

مبادلات تجاری ایران و...

مدیریت مالی

مدیریت مالی...

مجتمع فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان...

دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت
دانلود تحقیق درباره اسلحه پیشرفته سربازان قرن ۲۱
تحقیق درباره علف چشمه یا بولاغ
پاورپوینت درباره برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی در ایران
دانلود گزارش کاروزی صنایع لاستیک
دانلود گزارش کارورزی شرکت قند شیروان
دانلود گزارش کارورزی لوسمی میلوئیدها دو مزم
دانلود گزارش کارورزی شرکت آب و فاضلاب
دانلود گزارش کارورزی عمران پروژه خیام 18
دانلود گزارش کارورزی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بامداد
دانلود گزارش کارورزی مجتمع تک واحد داده پردازی تون
دانلود تحقیق درباره فیثاغورث
دانلود تحقیق درباره زکریای رازی
تحقیق درباره بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی توده ذرات (PSO )
تحقیق درباره ی ترکیب جامدات در وسایل مخلوط کن مختلف
تحقیق درباره ی تخریب فلزات با عوامل غیرخوردگی
تحقیق درباره ی نقش تغییرات اجتماعی درتحولات فرهنگی
تحقیق درباره تیتراسیون
تحقیق درباره دیدگاه سید محمد خاتمی درباره فلسفه
تحقیق درباره دیوان شمس
تحقیق درباره مینیاتور
تحقیق درباره دین‌شناسی و عرفان
تحقیق درباره دین و معنویت
تحقیق درباره سازمان دهی شده تیراندازی

کلمات کلیدی :نوع زندگی شغلی ارزیابی رحهای تولیدی درباره ارزیابی رحهای کارآفرینی درباره ارزیابی زندگی شغلی نوع زندگی مشاغل آزاد ساعتی میزان فرصت گرایی است برای خود اشتغالی ارزیابی رحهای کارآفرینی زندگی میزان
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

مقاله تورم را کمی بهتر بشناسیم

مقاله تورم را کمی بهتر بشناسیم

مقاله تورم را کمی بهتر بشناسیم

فایل pdf

تعداد صفحه 3

زبان : فارسی









سایر محصولات :
مقاله تورم را کمی بهتر بشناسیم

مقاله تورم را...

آموزش جامع الگوریتم شبکه های عصبی به همراه کدنویسی در متلب

آموزش جامع الگوریتم شبکه های عصبی به...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ Dell Vostro A840

دانلود فایل بایوس لپ تاپ...

گزارش تخصصی رفع اختلال در خواندن در دانش آموزان پایه دوم دبستان

گزارش تخصصی رفع اختلال در خواندن در...

کتاب دروغ اثر آلیستر کراولی

کتاب دروغ اثر آلیستر کراولی...

اقدام پژوهی چگونه در درس انشاء تحول ایجاد کردم ؟

اقدام پژوهی چگونه در...

بررسی مسئله حجاب در اسلام و سایر ادیان آسمانی

بررسی مسئله حجاب...

پروژه درس مرمت. پاورپوینت کاروانسرای گوشه شهنشاه در شهر خرم‌آباد

پروژه درس مرمت. پاورپوینت...

نقد شعر Variations On Nothing Poem by Giuseppe Ungaretti

نقد شعر ...

نقد شعر Two Poems for T. by Cesare Pavese

نقد شعر ...

نقد شعر The Waste Land by T. S. Eliot

نقد شعر ...

نقد شعر The God Who Loves You by Carl Dennis

نقد شعر The God...

نقد شعر Paradiso by Kenneth Koch

نقد شعر ...

نقد شعر Ode to a Drum by Yusef Komunyakaa

نقد شعر ...

ماجراهای تن تن ومیلو

ماجراهای تن تن ومیلو...

پاورپوینت درباره کارگاه یکروزه ارگونومی

پاورپوینت درباره کارگاه یکروزه...

نقد شعر Moreover the Moon by Mina Loy

نقد شعر Moreover the Moon...

دانلود پاورپوینت درباره کابل

دانلود پاورپوینت درباره...

پاورپوینت درباره قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی

پاورپوینت درباره قانون برگزاری مناقصات و آیین...

پاورپوینت درباره فوریتهای پزشکی در کودکان

پاورپوینت درباره فوریتهای پزشکی...

پاورپوینت درباره فرهنگ سازمانی

پاورپوینت درباره فرهنگ سازمانی...

نقد شعر Memoir by Mona Van Duyn

نقد شعر Memoir by...

دانلود طرح توجیهی تولید انواع سسها

دانلود طرح توجیهی تولید انواع...

نقد شعر In Particular by Elena Karina Byrne

نقد شعر In...

نقد شعر Hymn To Aphrodite by Sappho

نقد شعر Hymn...

فایل XML گوشی Y635_L21

فایل XML گوشی Y635_L21...

کتاب انگلیسی سبک لاکپشت

کتاب انگلیسی سبک لاکپشت ...

تولید محتوی آموزشی درس علوم دوم ابتدایی هوای سالم و هوای ناسالم همراه با موسیقی برای هر اسلاید

تولید محتوی آموزشی درس علوم...

نقد شعر Gacela of the Dark Death by Federico García Lorca

نقد شعر Gacela of...

کتاب 100راز بازار سرمایه

کتاب 100راز بازار...

نقد شعر Drinking Alone in the Moonlight by Li Po

نقد شعر ...

نقد شعر But Perhaps GodNeeds the Longi by Nelly Sachs

نقد شعر But...

نقد شعر Book review The Alchemy of Day by Anne Hebert

نقد شعر ...

نقد شعر Air for Mercury by Brenda Hillman

نقد شعر Air for...

ارائه پیشنهاد برای ارزشیابی سالانه معلمان ابتدایی پیشنهاد برای چگونگی ایجاد عادت به کتابخوانی در دانش آموزان ابتدایی

ارائه پیشنهاد برای ارزشیابی سالانه...

نقد شعر A Thirst Against by Linda Gregg

نقد شعر A Thirst Against...

نقد شعر True Night by Gary Snyder

نقد شعر True Night by...

نقد شعر The Mothers by Jill Bialosky

نقد شعر The Mothers by...

نقد شعر The City Limits by A. R. Ammons

نقد شعر ...

گزارش تخصصی آموزگار دوم ابتدایی چگونه مهارت نوشتن انشاء را در دانش آموزان پایه دوم ابتدایی تقویت کنیم؟

گزارش تخصصی آموزگار دوم ابتدایی...

نقد شعر The Cinnamon Peeler Poem by Michael Ondaatje

نقد شعر ...

نقد شعر The Boy by Marilyn Hacker

نقد شعر The Boy ...

نقد شعر Somewhere I Have Never Travelled By e.e. cummings

نقد شعر Somewhere I...

نقد شعر Social Life by Tony Hoagland

نقد شعر Social...

نقد شعر Poems by Alfred Tennyson

نقد شعر ...

نقد شعر Perfect Light by Ted Hughes

نقد شعر ...

دانلود کتاب ابر شغل های آینده

دانلود کتاب ابر شغل...

نقد شعر Ordinary Words by Ruth Stone

نقد شعر Ordinary...

نقد شعر Once Again I Prove the Theory of Relativity by Sandra Cisneros

نقد شعر Once...

دانلود آموزش جامع الکتروکاردیوگرافی به زبان انگلیسی
برنامه تفضیلی پیش‌دانشگاهی تجربی
آموزش نکات ترمودینامیک شیمیایی
دانلود کتاب کار زیست‌شناسی دهم
100 نکته و عبارت غول و کلیدی ویژه آزمون زیست
آزمون جمع‌بندی زیست 1 رشته تجربی
جمع بندی شیمی دوم ویژه کلیه دانش آموزان دوم، سوم و چهارم دبیرستان
نمونه پرسشنامه نظم تحصیلی
دانلود نمونه پرسشنامه خلاقیت
آموزش ملودی سلطـان قلبها گیتار
فایل آرپژ شماره 1 مخصوص گیتار
نت ملودی گل سنگ گیتار به همراه فایل صوتی
دانلود پاورپوینت جرثقیل تاورکرین
پاورپوینت مزایای نمای خشک
کتاب تحلیل رفتار سازمانی رویکرد انتقادی
دانلود کتاب تئوری های مدیریت
رابطه نوآوری و دانش تجربی در بازاریابی صادراتی
علامت های اختصاری در نت نویسی و نت خوانی موسیقی
دانلود نت قطعه Mona Waltz مخصوص گیتار
نت قطعه At Sundown مخصوص گیتار
پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار)
پاورپوینت بازاریابی اینترنتی
پاورپوینت هفت سین
کتاب ماجرای شیمی یازدهم فصل اول
دانلود روش استخراج انباره ای
دانلود کتاب پستچی همیشه دوبار زنگ میزند
دانلود کتاب تکنیک های افزایش هوش هیجانی 71 صفحه
دانلود هوش فرهنگی
دانلود فایل سنجش هوش کودکان
مجموعه تستهای مدیریت منابع انسانی آرمسترانک
دانلود فیلم فضانوردان در راه جام جهانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی
نرم افزار ریست کردن مدت زمان استفاده ازمایشی از انتی ویروس Kaspersky + فیلم اموزشی
برنامه نویسی تابعی در مقابل شی گرا
فروشگاه رایگان اندروید
دانلود البوم پرطرفدار akon با نام Stadium 2015
نرم افزار قافیه یاب
نقشه کشی ساختمان
نرم افزار تندخوانی ارجینال و افزایش مهارت های چشمی در خواندن
داس‍ت‍ان‌ ل‍ی‍ل‍ی‌ و م‍ج‍ن‍ون‌
مشاهده کره زمین در دسکتاپ
نرم افزار چک کردن بانک ایمیل و تشخیص بانک فعال ایمیل
دانلود قصه ی شلغم پر برکت
حذف نرم افزار ها در ویندوز
نرم افزار مقایسه فایل ها و فولدرها
مجموعه کامل آموزش طراحی قالب وبلاگ و سایت
گل کلم قاتل سرطان !
جزوات جلسات تغییریافته عفونی نظری
چگونه برای کنکور باید بخوانیم ؟
کسب درآمد حرفه ای از اینترنت در 1 هفته
ساخت تصاویر متنی از عکس
نرم افزار قصه صوتی ویژه کودکان ویژه اندروید
ویدیو دیدنی راز زندگی
ماشین حساب قدرتمند و پیشرفته
شیرین بیان
جمع آوری اطلاعات و پوستر فیلم ها از سایت IMDB
کاتالیز واکنشهای دیلز- آلدر در آب
فرق بین عشق و هوس چیست؟
نرم افزار طراحی 2D-CAD
دانلود نرم افزار پاکسازی ردپا در ویندوز (سفارشی)
ایجاد افکت روی عکس
دانلود فیلم فضانوردان در راه جام جهانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی
دانلود تحقیق طرح توجیهی باشگاه اسب سواری
خلاصه درس اقتصاد پایه دهم دبیرستان
کتاب زبان تخصصی برق
نرم اندروید آموزش زبان انگلیسی بالون
پاورپوینت آموزشی PCS7 به زبان فارسی
کتاب مدار منطقی نلسون (فارسی)
جزوه فلسفه پیش رشته انسانی
دریافت 3 کتاب ضروری اتنوموزیکولوژی
ترجمه قواعدحل تمارین عربی یازدهم انسانی
جزوه خلاصه کتاب میکروب شناسی جاوتز
جزوه فصل اول هندسه یازدهم
خلاصه نکات درس اقتصاد دهم انسانی
جزوه ایمنی در آزمایشگاه شیمی
لیست ایمیل های فعال ایرانی (اپدیت جدید )
دانلود کتاب کنترل رسوبات در سدهای انحرافی رودخانه ها
فروشگاه رایگان اندروید
خلاصه ای در مورد مراحل کار با نرم افزار ER Mapper
تمامی ساختار های مهم شیمی کنکور
جزوه طیف نگاری نشر نوری OES
آموزش جامع و کامل نرم افزار Chem3D
جزوه خلاصه کتاب تئوری های مدیریت
جزوه علم النفس رشته روانشناسی
جزوه کدینگ لغات زبان انگلیسی پیش دانشگاهی
جزوه کامل و عالییی ادبیات دهم
تمرین و مسائل فیزیک 1 پایه دهم فصل اول
دانلود کتاب روانشناسی An Introduction to Cognitive Psychology: Processes and Disorders
جدول مقایسه ای خواص فیزیکی و شیمیایی انواع سوخت
پاورپوینت شیمی آلی پیشرفته
ضوابط طراحی بیمارستان کودکان

کلمات کلیدی :بهتر بشناسی قاله قاله تور بشناسی قاله بهتر بشناسی
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

قلب چگونه کار می‌کند

قلب چگونه کار می‌کند

فرمت فایل:وورد

تعداد صفحه:7

قلب چگونه کار می‌کند

کارکرد اصلی قلب , تلمبه کردن خون قرمز و روشن که در بر گیرنده مقادیر

فراوانی اکسیژن و مواد غذایی است از راه سرخرگ‌های بزرگ به سرتاسر

بدن می‌‌باشد وقتی اکسیژن این خون بدست بافت‌ها برداشته شد,

سیاهرگها خون فاقد اکسیژن کافی را که به رنگ تیره‌تری در آمده است را

دوباره به قلب بر می‌‌گردانند .

مرحله نخست تپش

مرحله دوم تپش

قلب دارای دو قسمت می‌‌باشد که هر قسمت آن به گونه یک تلمبه جداگانه









سایر محصولات :
قلب چگونه کار می‌کند

قلب چگونه کار می‌کند...

تحقیق در مورد غددفوق کلیوی

تحقیق در مورد غددفوق...

محاسبه فرکانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی Back Propagation BP

محاسبه فرکانس غالب ورقها با استفاده...

نقشه اتوکد بناهای تاریخی گرگان

نقشه اتوکد بناهای تاریخی گرگان...

دانلود تحقیق ششواهد پالینه شناسی برای منشا علمی توالی گیلینت

دانلود تحقیق ششواهد پالینه شناسی برای منشا...

فایل NVM برای سامسونگ samsung i9195l

فایل NVM برای سامسونگ...

تحقیق ظوابط بهداشتی صنعت پرورش طیور گوشتی

تحقیق ظوابط...

طرح لایه باز تابلو فروشگاه صوتی و تصویری

طرح لایه باز تابلو فروشگاه صوتی...

فایل NVM برای سامسونگ samsung i9195

فایل NVM برای سامسونگ samsung i9195...

پروژه مالی رشته حسابداری یک شرکت تجاری

پروژه مالی رشته حسابداری یک...

تدریس کم نظیر اصول حسابداری 1 ویژه دانشگاه پیام نور فایل 440 صفحه ای پاور پوینت همراه با نمونه سوالات و جواب آن با قیمت اسنثنایی

تدریس کم نظیر اصول حسابداری 1 ویژه...

تحقیق در مورد امداد ونجات

تحقیق در مورد امداد ونجات...

فایل NVM برای سامسونگ samsung i9192

فایل NVM برای سامسونگ samsung i9192...

فایل NVM برای سامسونگ samsung i9158

فایل NVM برای سامسونگ samsung...

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه

پروژه مهندسی نرم افزار...

فایل NVM برای سامسونگ samsung i8262d

فایل NVM برای سامسونگ samsung...

فایل NVM برای سامسونگ samsung i8260l

فایل NVM برای سامسونگ samsung...

پاورپوینت درباره سبک گوتیک

پاورپوینت درباره سبک گوتیک...

پاورپوینت دندانپزشکی جامعه نگر

پاورپوینت دندانپزشکی جامعه نگر...

تحقیق درباره تفسیر سوره روم

تحقیق درباره تفسیر سوره...

تحقیق درباره تفاوت عجب و غرور

تحقیق درباره تفاوت عجب و غرور...

پاورپوینت درباره سوپر آلیاژها

پاورپوینت درباره سوپر آلیاژها...

پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران_استان قم

پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران_استان قم...

پاورپوینت درباره شربتهای قندی

پاورپوینت درباره شربتهای قندی...

تحقیق درباره تفاوت بین invalid up valid up

تحقیق درباره تفاوت بین invalid up...

پاورپوینت درباره طراحی اجزاء

پاورپوینت درباره طراحی...

تحقیق درباره تغذیه گیاهی

تحقیق درباره تغذیه...

پاورپوینت شیمی چهارم دبیرستان عوامل موثر بر سرعت واکنش

پاورپوینت شیمی چهارم دبیرستان...

دانلود کتاب تحلیل نقاشی کودکان

دانلود کتاب تحلیل نقاشی...

تحقیق درباره تغذیه گوساله های نوزاد

تحقیق درباره تغذیه...

پاورپوینت شیمی چهارم مبحث شیمی در زندگی کاتالیزگرها

پاورپوینت شیمی چهارم مبحث...

تحقیق درباره تغذیه کاربردی

تحقیق درباره تغذیه کاربردی...

پاورپوینت درباره شناخت گیاهان دارویی

پاورپوینت درباره شناخت گیاهان دارویی...

مقاله کارشناسی نگرشی بر ساختار و محتوای اشعار و آثار سیمین بهبهانی شاعر معاصر

مقاله کارشناسی نگرشی بر ساختار و محتوای...

بزرگترین راز پول درآوردن در تاریخ

بزرگترین راز پول درآوردن...

تحقیق درباره تعمیرات نگهداری

تحقیق درباره تعمیرات نگهداری...

پاورپوینت درباره طراحی صفحات وب

پاورپوینت درباره طراحی صفحات وب...

مهندسی کنترل

مهندسی کنترل...

نگاهی به آثار باستانی شوشتر ، کرمانشاه ، کردستان ، همدان و لرستان

نگاهی به آثار...

تحقیق درباره تعمیر ونگه داری سازه ها

تحقیق درباره تعمیر ونگه داری...

پاورپوینت شیمی چهارم دبیرستان سرعت متوسط تولید و مصرف

پاورپوینت شیمی چهارم دبیرستان سرعت متوسط تولید...

مقاله کارشناسی مقایسه مبانی فکری و سنت شعری رودکی و نیما یوشیج

مقاله کارشناسی مقایسه...

پاورپوینت طرح توجیهی کارخانه شالی کوبی شالیدشت

پاورپوینت طرح توجیهی کارخانه...

تحقیق درباره تعلیم و تربیت کودکان اصول و مبانی آموزش و پرورش

تحقیق درباره تعلیم و تربیت کودکان ...

دانلود تحقیق رابطه بین پذیرش اجتماعی و ویژگی های شخصیتی در بین دانشجویان

دانلود تحقیق رابطه بین پذیرش اجتماعی...

تقویت شنیداری و دامنه لغات زبان انگلیسی _ درس سوم

تقویت شنیداری و دامنه لغات زبان...

پاورپوینت شیمی چهارم دبیرستان _ بخش 1 _ سینتیک شیمیاییصفحات 1 الی 9

پاورپوینت شیمی چهارم دبیرستان _ بخش 1...

پاورپوینت طرح توجیهی تاسیس کارخانه ماکارانی

پاورپوینت طرح توجیهی تاسیس کارخانه...

دانلود تحقیق اصول و مبانی پست مدرنیسم مقدمه: شرایط زندگی امروز از انسان به ویژه انسانی که لاف عقل بزند و داعیه هنر داشته باشد،‌می
توضیحات بیشتر - دانلود
نیروی محرکه از تاریخ دیدگاه شهید مطهری
موضوع تحقیق استراتژی شرکت ال جی (درس مدیریت استراتژی)
دانلود تحقیق در مورد سنگ های اتشفشان
تحقیق در موردچرخه عمر مجصول
تحقیق در مورد شرکت ابیک
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
دانلود تحقیق در مورد انواع سد
دانلود گزارش کارآموزی شرکت سایپا
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
توصیه های لازم برای برورش شتر مرغ
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
گزارش کارآموزی پالایشگاه تبریز دستگاه آیزوماکس.؛
گزارش کارآموزی در چاپخانه.؛
گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP.؛

کلمات کلیدی :میzwnj zwnj باشد چگونه کار میzwnj zwnj zwnj باشد کار میzwnj کار می‌کند میzwnj اکسیژن
  • خرید پستی